(10-30-2013, 12:34 AM)bassbubek napisał(a):(10-29-2013, 12:03 PM)Basstard napisał(a): Alembic ma podobną politykę. Są "list prices" na stronie i "street prices", które ustalają indywidualnie sklepy. Zresztą to dość powszechne zjawisko.
Tylko pozostaje pytanie , jakie informacje mozna uzyskac tutaj od WarwickPl ? Jest jakis sens tego watku ?
Jakto jaki.... to oczywiste aby nazwa Warwick Sound Of Mud była na pierwszej stronie dzielnicy basowej... Pan Warwick PL wklejając jakieś reklamy pilnuje żeby wątek nie spadł niżej...
(10-30-2013, 10:13 AM)bartoshek napisał(a):(10-30-2013, 08:26 AM)WarwickPL napisał(a): Natomiast chętnie udzielę wszelkich informacji odnośnie oferowanych przez nas produktów. Możecie pytać, nawet o najbardziej zawiłe kwestie techniczne, także o nasz proces produkcyjny, właściwe o wszystko co tylko chcecie wiedzieć(i co oczywiście jest związane z naszą dystrybucją).
No dobra
Co pokierowało człowiekiem, który umieścił w Rockbassach z pickupami MEC Vintage Humbucker, do użycia potencjometrów 25k na Vol i Tone? Na oficjalnych schematach Warwicka też tak jest.
Śmierdzi mi poważnymi brakami w wiedzy
Choć to i tak lepsze niż wmawianie ludziom, że np olejowe wykończenie korpusów i gryfu (znacznie tańsze niż proces dobrego lakierowania to szlachetniejsze i lepsze wykończenie niż lakier... podobnie jak stosowanie regulowanego siodełka gryfu - precyzyjne dopiłowanie mosiężnego siodełka po prostu wymaga drogich narzędzi, które się często niszczą oraz dużo więcej pracy i to wykwalifikowanego lutnika bo jak przesadzi to trzeba robić nowe....
Choć oczywistym z punktu widzenia fizyki jest, że taki układ mechaniczny ma gorsze parametry transferu drgań niż monolit.
Regulowane siodełko nie przydaje się też do ustawiania setupu... w przypadku siodełka gryfu istnieje bowiem jedna optymalna wysokość siodełka i tyle...
i tak dalej...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



