11-10-2013, 05:56 PM
Odpuszczę sobie osobiste wycieczki z cyklu przykro iż mam “kompleks” Warwicka. Odpuszcze sobie pisanie elaboratów z cyklu dlaczego moim zdaniem, rozwiązania konstrukcyjne warwicka są w większości przypadków nietrafione, pisałem już sto razy większość czytała szkoda mi czasu…
Proponuje aby zakończyć całkowicie to bagienko dywagacji na temat brzmienia Warwicka. Serdecznie i oficjalnie zapraszam Pana WarwickPL (będzie wtedy okazja do przejścia na Ty) do przybycia wraz z instrumentami i wzmacniaczami na kolejne Bassturbacje. Z Warszawy do Piaseczna daleko nie ma Większość ze stale udzielających się na tym forum osób na Bassturbacje przybywa, a idea, która im przyświeca jest taka, że każdy wychodzi po nich z własną opinią bo sam słuchał, sam ograł, sam porównał. Jest to znacznie lepsza forma wiarygodnej prezentacji instrumentów niż filmiki w necie, do których w zależności od gustu oglądającego każdy może się przyczepić, że nie tak nagrane, że inne warunki itp.
Będzie tam sporo vintageowych instrumentów, będzie kilka współczesnych basów z wysokiej półki, będzie stado taniutkich moim zdaniem świetnych instrumentów ze stajni Mroka. Będzie więc to uczciwe miejsce do porównań.
P.S. To, że mnie brzmienie Warwicka akurat nie urzeka nie znaczy, że nie może podobać się innym… dajmy im szanse do porównań. Jeśli takiego spotkania nie zrobimy, to bagienko będzie trwać w nieskończoność. Sam chętnie ogram wszystkie przywiezione instrumenty, gdyż ich uroda jest tak wyrazista, iż bardzo chciałbym znaleźć powody do polubienia ich brzmienia.
Pozdrawiam Serdecznie
p.s. Na bassturbacjach nie obowiązują, formy agresywnego obrzucania się błotem charakterystyczne dla dyskusji na forach tak więc, nie ma obaw o bezpieczeństwo własne i instrumentów.
Proponuje aby zakończyć całkowicie to bagienko dywagacji na temat brzmienia Warwicka. Serdecznie i oficjalnie zapraszam Pana WarwickPL (będzie wtedy okazja do przejścia na Ty) do przybycia wraz z instrumentami i wzmacniaczami na kolejne Bassturbacje. Z Warszawy do Piaseczna daleko nie ma Większość ze stale udzielających się na tym forum osób na Bassturbacje przybywa, a idea, która im przyświeca jest taka, że każdy wychodzi po nich z własną opinią bo sam słuchał, sam ograł, sam porównał. Jest to znacznie lepsza forma wiarygodnej prezentacji instrumentów niż filmiki w necie, do których w zależności od gustu oglądającego każdy może się przyczepić, że nie tak nagrane, że inne warunki itp.
Będzie tam sporo vintageowych instrumentów, będzie kilka współczesnych basów z wysokiej półki, będzie stado taniutkich moim zdaniem świetnych instrumentów ze stajni Mroka. Będzie więc to uczciwe miejsce do porównań.
P.S. To, że mnie brzmienie Warwicka akurat nie urzeka nie znaczy, że nie może podobać się innym… dajmy im szanse do porównań. Jeśli takiego spotkania nie zrobimy, to bagienko będzie trwać w nieskończoność. Sam chętnie ogram wszystkie przywiezione instrumenty, gdyż ich uroda jest tak wyrazista, iż bardzo chciałbym znaleźć powody do polubienia ich brzmienia.
Pozdrawiam Serdecznie
p.s. Na bassturbacjach nie obowiązują, formy agresywnego obrzucania się błotem charakterystyczne dla dyskusji na forach tak więc, nie ma obaw o bezpieczeństwo własne i instrumentów.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)