(02-09-2014, 05:38 PM)groza napisał(a): Jeśli uważasz za problem to, że ktoś przeczytał to, co o nim publicznie napisałeś to chyba dobry znak, że rozmowa ta nie powinna mieć miejsca publicznie. Co chyba jest więcej niż widoczne dla wszystkich czytających
Ten sposób oceniania innych realizatorów, producentów i miejsc kultu zwanych potocznie studiami nagraniowymi może być po prostu odbierany jako formę autopromocji. Od bardzo dawna z tego powodu nie słucham tego, co mówią o sobie nawzajem koledzy po fachu (realizatorzy o innych realizatorach, basiści o innych basistach itp. itd.), prawda od zawsze tkwi wyłącznie w efektach ich pracy i tego czy, koniec końców, klient jest zadowolony z efektów ich pracy.
Trzymając się powyższego założenia zmienię kompletnie temat i polecę znakomity, pięknie brzmiący i wybitnie Polski album który PRZEGAPIŁEM i nie wiedziałbym o nim gdyby nie lista nagrań RecPublici którą dziś z przyjemnością przewertowałem:
Acoustic Harmony Artura Lesickiego - są próbki w dziale mp3.
wypada mi zatem podziękować za pomoc w jego odkryciu
1. Nie uważam tego za problem i nie pisałem o kimś tylko o mojej jako klijenta opinii i uwagach o funkcjonowaniu kompleksu nagraniowego. Te same uwagi przytoczyłem będąc na miejscu więc tym bardziej nie uważam tego jak sugerujesz za uwagi tzw "za plecami", których ktokolwiek nie powinien czytać... W tym wypadku nie oceniam czyjejś pracy tylko funkcjonalność i zalety obiektu. Dodatkowo studio Recpublica nie jest realizatorem dźwięku więc nie jest moją konkurencją (ponadto mogę (a przynajmniej mogłem) tam pojechać i wykonać nagranie). Nie jestem też właścicielem studia nagrań i choć większość pracy wykonuję w jednym miejscu to dość często zdarza mi się nagrywać w różnych miejscach w Polsce. Mam więc jakieś porównanie i uważam, że moja opinia może być pomocna.
2. Jeśli chodzi o tzw "autopromocję" to myślę, że mógłbym się od Ciebie dużo uczyć jeśli chodzi o to forum i jej uprawianie. To nie jest forum dla producentów a basiści stanowią zwykle zupełnie znikomy odsetek ludzi decyzyjnych w kwestii tego gdzie i z kim będą nagrywać ich zespoły.
3. Za problem natomiast uważam, że dopierdalasz się wybiórczo i nie od dziś do moich postów a pomijasz znacznie bardziej nie merytoryczne i obraźliwe posty kolegów w tym samym temacie i innych.
4. Rozumiem, że nie możesz poradzić sobie z faktem, że ktoś na tym forum może mieć coś do powiedzenia i niekoniecznie się z Tobą zgadza i dlatego też wybaczam Ci punkt 3...
Płytę Artura mam z dedykacją - wstydź się, że jej wcześniej nie znałeś...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



