08-01-2015, 10:05 AM
(08-01-2015, 09:58 AM)jetofuj napisał(a): Akurat nie podzielam hype'u na FuzzrociousPamiętam jak Ryan modował i budował swoje pierwsze pudełka kilka lat temu. "Karierę" zrobił, ponieważ:
- jest bardzo miłym człowiekiem, aktywnym użytkownikiem ze starej efekciarskiej gwardii z TB, więc wszyscy go znają i lubią,
- gra na basie, więc generalnie lepiej zna się na basowych fuzzach niż duże firmy, które chcą poszerzyć swój arsenał produktów o linię efektów do basu.
Ale gdy rozłożyć jego efekty na czynniki proste, są to najbardziej popularne schematy z netu w połączeniu z najbardziej popularnymi modami z netu. Mnie to osobiście nie kręci...
Nurtuje mnie ostatnio, jak właściwie brzmi porządny Klon z basem
chujowo - miałem klona przez 2 lata do strata genialny do basu... po co???
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)