10-13-2015, 02:02 PM
(10-13-2015, 01:21 PM)yarzenioova napisał(a):(10-12-2015, 08:43 PM)Alfik napisał(a): [...]i do tego kwintesencją agresywnego brzmienia jazz bassa.[...]Kwintesencja DI-boxowego brzmienia dodajmy![]()
Myślę, że już mogę pisać nagłówki dla onetu.
Czy jazz bass nie może brzmieć agresywnie z DI?
Agresywnie nie równa się z przesterem.
Brzmienie polisz rock czyli musicman koniecznie współczesny głuchawy i pięciostrunowy wpięty w sans ampa wpięty w classica i lodówkę z właczonym ultra lo i podbitym basem i górą w basie
jest może przesterowane ale z kwintesencją agresywnego brzmienia ma niezbyt wiele wspólnego... raczej z kwintesencją tzw barwy ochronnej

natomiast Geddy Lee czy Flea po linii wyrywa flaki...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)