(07-20-2016, 08:21 AM)Sugar napisał(a): Uzywam. Agu jest moim DI dla akustyka. Bede kombinowal, zgodnie z waszymi radami. Wydawalo mi sie, ze delay powinien dostac zawsze czyscioszka.
Chorus -> Flanger -> Delay -> AG Jeśli Ag jest DI
AG -> Chorus -> Flanger -> Delay Jeśli zewnętrzny DI
(07-17-2016, 08:23 PM)solartron napisał(a): Mam do Was takie pytanie - przeglądam forum i kilka razy pojawił się wątek programowania analogowych efektów - czy jest sens stworzenia systemu umożliwiającego odwracalną modyfikację efektów i w konsekwencji ich programowanie? Pozwolę sobie nieco rozjaśnić - każdy efekt ma swoje potencjometry i przełączniki, które ustawiają jego parametry. Jest możliwe, aby analogowe potencjometry zastąpić cyfrowymi, które można wykorzystać do programowania ulubionych ustawień. przełączniki można zastąpić przekaźnikami i również dołączyć do presetów. Oczywiście nie będę nikomu wciskał kitu, że taka podmianka to 1 do 1. Potencjometry cyfrowe mają swój charakter, ale sądzę, że w warunkach scenicznych te niuanse nie będą kluczowe.
Dodatkowo można zrobić dodatkowe sterowanie, zapis itp. z poziomu np. urządzeń mobilnych z wykorzystaniem wi-fi czy bluetooth. Możliwości jest cała masa, tylko pytanie, czy to byłoby użyteczne? Pytam, bo efekty to nie moja bajka i szczerze mówiąc, nie korzystam z tego typu ustrojstwa.
Bardzo chciałbym mieć możliwość programowania analogowych efektów najchętniej na zmotoryzowanych tłumikach. Potencjometry cyfrowe też wchodzą w grę. Problem tylko, że takich freaków, którzy wymuszają na producentach zrobienie customowych zasilaczy na 25 niezależnie separowanych wyjść i programowalnych sterowników true bypass + midi + sterowanie footswitchami wg własnego projektu, jest na 40sto milionowy kraj kilku.
Reszta, która lubi dużo efektów i często zmieniać brzmienia gra na cyfrowych gównach i twierdzi, że im brzmi...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



