11-07-2016, 08:14 AM
Witajcie, przepraszamy za wszelkie problemy ze strunkami. Kontaktuję się z naszym serwisem i zbadamy głębiej tą sprawę.
Na tą chwilę jedynie co mogę powiedzieć to zgłaszajcie się do sklepów gdzie kupowaliście wadliwe sety.
Jeśli wszystko będzie odpowiednio udokumentowane, będziemy starać się wymieniać wadliwe struny.
Na tą chwilę jedynie co mogę powiedzieć to zgłaszajcie się do sklepów gdzie kupowaliście wadliwe sety.
Jeśli wszystko będzie odpowiednio udokumentowane, będziemy starać się wymieniać wadliwe struny.
Zapraszam do polubienia polskiego profilu dystrybucji Warwick na facebooku. Dzięki temu będziesz na bieżąco z nowościami, innowacjami, oraz lepiej rozeznasz się w muzycznym świecie.
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL
https://www.facebook.com/wmusicdistributionPL