jakimś cudem jego signature bass nie przypomina warwicka tylko jazz bassa...
http://www.dominiquedipiazza.com/accueil_us.htm
w czasach gdy grał z McLaughinem grał też dużo na Kubickim a na załączonym filmiku niskie dźwięki grane kciukiem są niezbyt czytelne nawet w trakcie solo co biorąc pod uwagę genialną artykulację Dominique jest lekkim obciachem dla konstruktorów instrumentu. Na płycie wszystko się zgadza tylko, że nie jest grana na tym warwicku... Ze względu na miękkość i mocno schowany atak miałem wrażenie, że jest grana na fretlessie a nie na progowym basie, okazało się że w owym czasie Di Piazza miał już mostkek, który miał imitować brzmienie fretlessa... w tym warwicku o ile widzę jest zwykły dwuczęściowy... moze był w innym...
Na nowej płycie Jamiroquai nie słychać tak klarownie basu bo ma w rms tak z -6dB oraz drastycznie i nienaturalnie poszerzoną panoramę na masterze.... i od cholery elektroniki często dublującej bass a pierwsza miała jakiejś -14 dB i praktycznie sam żywiec... proponuje posłuchać wykonów na żywo numerów granych niegdyś przez zendera...
to porównanie jest bezlitosne...
http://www.youtube.com/watch?v=pKO8rnKg94o
http://www.youtube.com/watch?v=Nejl47_MhyY
http://www.dominiquedipiazza.com/accueil_us.htm
w czasach gdy grał z McLaughinem grał też dużo na Kubickim a na załączonym filmiku niskie dźwięki grane kciukiem są niezbyt czytelne nawet w trakcie solo co biorąc pod uwagę genialną artykulację Dominique jest lekkim obciachem dla konstruktorów instrumentu. Na płycie wszystko się zgadza tylko, że nie jest grana na tym warwicku... Ze względu na miękkość i mocno schowany atak miałem wrażenie, że jest grana na fretlessie a nie na progowym basie, okazało się że w owym czasie Di Piazza miał już mostkek, który miał imitować brzmienie fretlessa... w tym warwicku o ile widzę jest zwykły dwuczęściowy... moze był w innym...
Na nowej płycie Jamiroquai nie słychać tak klarownie basu bo ma w rms tak z -6dB oraz drastycznie i nienaturalnie poszerzoną panoramę na masterze.... i od cholery elektroniki często dublującej bass a pierwsza miała jakiejś -14 dB i praktycznie sam żywiec... proponuje posłuchać wykonów na żywo numerów granych niegdyś przez zendera...
to porównanie jest bezlitosne...
http://www.youtube.com/watch?v=pKO8rnKg94o
http://www.youtube.com/watch?v=Nejl47_MhyY
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)