01-05-2011, 08:16 PM
(01-05-2011, 08:08 PM)kwu napisał(a):Nie chce mi się dużo pisać, więc pozwól, że zacytuję jedną z recenzji:(01-05-2011, 07:47 PM)lasheen napisał(a):(01-05-2011, 06:50 PM)kwu napisał(a): SENNHEISER HD 448 Mial ktos, moze cos powiedziec, jak przenosi basy, jak sprawdza sie w miksie?Przed wygrzaniem - bas płytki, rozlazły, góra zbyt podkreślona
Po wygrzaniu - bas mocno zaznaczony, chociaż nadal rozlazły, dźwięk bardzo dynamiczny, dźwieki nie są "wycofywane"Mimo, ze to słuchawki zamknięte, nie tłumią dobrze otoczenia, nie ma docisku na uszy. Chociaż dzięki temu uszy się nie pocą
Do miksu polecałbym raczej jakieś Beyerdynamic'i z serii DT, albo w podobnej cenie AKG K518 (to są akurat pół-zamknięte, a tłumią lepiej niż te Senki)
Te AKG chyba jednak tez zamkniete -> http://allegro.pl/akg-k-518-dj-profi-mod...ml#gallery
Mozesz cos wiecej o nich powiedziec? Sprawdzaja sie? Wlasnie w takim przedziale cenowym chcialbym cos kupic 200 -250. Albo inne SENNHEISERy jakies?
Cokolwiek nie powiedzieć o przestrzenności tych słuchawek, pierwsza rzecz która rzuca się w uszy to bas, bardzo mocny, szybki, punktowy bas. Ze względu na specyficzną zamkniętą konstrukcję i izolację nie ma gdzie ujść, jak miało to miejsce chociażby w UR40, i w całości wędruje do naszych uszu. Jeśli niektórym osobom będzie to przeszkadzało, drobna korekcja EQ powinna załatwić sprawę. Brakuje mi tu też nieco soczystości midbassu, jaką spotkać można w chociażby K420, ale w słuchawkach klubowych taki element prawdopodobnie bardziej by przeszkadzał niż pomagał.
Po pewnym czasie można się na całe szczęście przyzwyczaić i poza pierwszym wrażeniem ubasowienia dla większości osób, dźwięk powinien wydać się bardzo dobry. Ciekawostką jest że owy bardziej wysunięty bass w stronę słuchacza znalazłem jednak z pożytkiem w pewnym zastosowaniu: filmach. Te dzięki temu brzmią wg mnie zdecydowanie lepiej niż na KOSSach. Mi osobiście z biegiem czasu kompletnie przestało to pasować, osobom pragnącym mieć bardziej zbalansowany i neutralny dźwięk mogę z czystym sercem odradzić ten model.
I w tym miejscu rozbijamy się o podział słuchaczy na dwa światy – tych lubujących się w sprzęcie “z wykopem” oraz tych którzy cenią sobie liniowość czy może po prostu neutralność. Jeśli więc jesteś w tej drugiej grupie – K518 nie są dla Ciebie, chyba że zaczniesz je przerabiać na wewnętrznych gąbkach i konfigurować EQ, jeśli w tej pierwszej – będziesz bardziej niż zadowolony, bowiem znajdziesz w nich wszystko to czego szukasz.
O samym basie można powiedzieć wszystko w zakresie impaktu, na tle K450 brakuje im jednak głębi, ale dopiero wtedy można byłoby je uznać za sprzęt dla rasowych bassheadów. Środek jest w pozycji neutralnej, częściowo przykrywany od czasu do czasu przez impakt, góra zaś … po prostu jest, dokładnie taka jakiej można byłoby się spodziewać po słuchawkach zamkniętych, także nie można tutaj zbyt wiele obu zarzucić. Można dzięki temu wychwycić detale utworów, a w sytuacjach gdzie model ten jest faktycznie używany w klubie – mocniejszy bas pozwoli na jego ciągłą kontrolę w trakcie seansu. Na tym polega sens takiego a nie innego ułożenia sił w kontekście balansu zakresów między sobą i z tego też płynie duże zrozumienie dla ich dźwięku. http://www.techfanatyk.net/recenzja-sluc...kg-k518dj/
![[Obrazek: 1yqvso.jpg]](http://i42.tinypic.com/1yqvso.jpg)
G&L SB-1 85' => Maruszczyk Elwood 5a => Zoom B2.1u => Jean Paul Compressor => Ashdown Little Giant 350 => Ashdown MAG 410T
Trevor James Revolution II => Jupiter JAS-2069GL => Otto Link 6* => BG FRANCE Ligatura STANDARD
www.youtube.com/user/evolashu