Zdjęcia Sprzętu!
No mostek krzywo, ale to przez te pedalskie 24 progi. Niestety ale dobrze to gra mrgreen
Odpowiedz
Przecinaczki Big Grin

[Obrazek: g1Nb0tQ.jpg]
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
(08-26-2017, 08:54 PM)Husky napisał(a): Przecinaczki Big Grin

[Obrazek: g1Nb0tQ.jpg]

slina
JEPEPEPEPEJ JEPEPEPEPEJ
Odpowiedz
Jak się ma Rick do "Ricka"?

Odpowiedz
(08-27-2017, 06:02 AM)Kempes napisał(a): Jak się ma Rick do "Ricka"?

Powiem szczerze, że oryginał zaskoczył mnie bardziej niż myślałem Big Grin

Pierwsza rzecz, jest ciut cięższy od kopii i ma nieco szerszy, wygodny gryf. Cały instrument rezonuje o niebo lepiej, sustain o wiele dłuższy. Kopia ma wkręcany gryf i dziwną konstrukcję korpusu:

[Obrazek: XrW4IDMr.jpg]

Czyli top, spód, a między nimi kilkanaście (kilkadziesiąt?) klejonych kawałków drewna. Big Grin Bardzo fajnie odzywa się to na flatach, dając sustain niewiele dłuższy jak skrzypcówa.

Są inne przetworniki, w innych pozycjach (neck), sygnał jest sporo mocniejszy. Oryginał na moje ucho ma bez porównania więcej "sprężyny", jest o wiele bardziej czuły na artykulację, cały gra pełniej i szlachetniej - świetnie brzmi nawet grany palcami.  Kopia wypada przy nim trochę sucho i matowo gdyby bezpośrednio porównać. Nawet na świeżych strunach po podniesieniu gąbek i ustawieniu necka uzyskałem instant "pum pum" jak z sierżanta pieprza, żeby coś takiego wyciągnąć z kopii trzeba było robić sporo zabiegów. Wink

[Obrazek: mkDsYAv.jpg]

Ale uwielbiam obydwie. Czerwony na zdechłe struny/flaty i będzie ciepłym misiaczkiem, natomiast czarny na świeże sznurki i przecinak. Big Grin
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
I tak trzeba żyć. Gratulacje Smile
Odpowiedz
Ruchałbym. Gratki.
Odpowiedz
Piekny zestaw. GratkiSmile
Odpowiedz
[Obrazek: 9c8b5133593820e28ca22a1d0f9f2c4a7d27e2e9...a38c20.jpg]
Odpowiedz
A ja powiem szczerze, że większosćtych kopii w wersji bolt-on ma 2x więcej spręzyny niż wszystkie 4003 na jakich grałem. I te 4003 brzmią dla mnie mega mulaście.

Stare 4001 inna sprawa totalnie.
Odpowiedz
Kupiłbyś jazz bassa a nie jakieś szroty
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz
(08-27-2017, 03:20 PM)Mateusz napisał(a): A ja powiem szczerze, że większosćtych kopii w wersji bolt-on ma 2x więcej spręzyny niż wszystkie 4003 na jakich grałem. I te 4003 brzmią dla mnie mega  mulaście.

Stare 4001 inna sprawa totalnie.

Czytając opinie ludzi, jedni piszą tak, a drudzy wystawiają 4003 ponad 4001 właśnie przez większą ilość mięska. Absolutnie kwestia gustu i muzy. Wink
Ale z mojego osobistego odczucia - w tym przypadku dostałem wszystko czego kopia nie dała. W próbowni często korzystałem z miejscowej Arii NTB w naturalnym wykończeniu. Wiosło super, moim zdaniem najfajniejsza kopia na jakiej grałem - ale to też nie jest to Smile

(08-27-2017, 03:27 PM)Doman napisał(a): Kupiłbyś jazz bassa a nie jakieś szroty

Nuuuuu
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
Chujowe

Ale mógłbyś kiedyś zajść z prawdziwkiem albo niewalem to bym se pomacał *mrgeren*
Odpowiedz
Kolejny youtuber z sygnaturką. Chyba Zakwas zakupi, bo akurat są i zielone Tongue





http://chownybass.com/product/chowny-ret...signature/
Odpowiedz
(08-27-2017, 09:16 AM)Husky napisał(a):
(08-27-2017, 06:02 AM)Kempes napisał(a): Jak się ma Rick do "Ricka"?

Powiem szczerze, że oryginał zaskoczył mnie bardziej niż myślałem Big Grin

Pierwsza rzecz, jest ciut cięższy od kopii i ma nieco szerszy, wygodny gryf. Cały instrument rezonuje o niebo lepiej, sustain o wiele dłuższy. Kopia ma wkręcany gryf i dziwną konstrukcję korpusu:

[Obrazek: XrW4IDMr.jpg]

Czyli top, spód, a między nimi kilkanaście (kilkadziesiąt?) klejonych kawałków drewna. Big Grin Bardzo fajnie odzywa się to na flatach, dając sustain niewiele dłuższy jak skrzypcówa.

Są inne przetworniki, w innych pozycjach (neck), sygnał jest sporo mocniejszy. Oryginał na moje ucho ma bez porównania więcej "sprężyny", jest o wiele bardziej czuły na artykulację, cały gra pełniej i szlachetniej - świetnie brzmi nawet grany palcami.  Kopia wypada przy nim trochę sucho i matowo gdyby bezpośrednio porównać. Nawet na świeżych strunach po podniesieniu gąbek i ustawieniu necka uzyskałem instant "pum pum" jak z sierżanta pieprza, żeby coś takiego wyciągnąć z kopii trzeba było robić sporo zabiegów. Wink

[Obrazek: mkDsYAv.jpg]

Ale uwielbiam obydwie. Czerwony na zdechłe struny/flaty i będzie ciepłym misiaczkiem, natomiast czarny na świeże sznurki i przecinak. Big Grin

posłuchamy zobaczymy... tylko trzeba by ze starym posłuchać 1:1

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 28 gości