WARWICK b-hood, pokazujemy Wacki
No fakt. Argument jakości do mnie przemawia Smile

(03-17-2012, 09:41 PM)artur napisał(a): (...) Jesteś może z Wrocławia?

Nie. Z Warszawy.
Odpowiedz
O. Ja nie wpisałem się. Tylko, że nie wiem czy jest sens... Otóż zamierzam wydać komuś za mąż moją Corvette. ;]
Maruszczyk Elwood X5A + Euphonic Audio iAMP 800 + NoisyBox 48
Odpowiedz
Ja miałem Thumba swego czasu ale go tu nie byłoWink Swoją droga kiedyś Warwole były dużo bardziej popularne wsród basowej braci-jak widać i nas moda nie omija...Wink
[Obrazek: masthead.jpg]
________________________________

Dużo sprzętu - mało talentu Emotka_2403
Odpowiedz
Cóż ja nie kierowałem się modą, tylko... okazją Smile Była okazja - kupiłem. Gram na nim już ponad rok i nawet nie rozglądam się za zmianą. Trochę martwi mnie fakt, że muszę w najbliższym czasie zainwestować w remont (gryf do szlifu), ale to chyba każdego czeka, nie tylko użytkowników W.
Odpowiedz
http://forum.warwick.de/10-warwick-bass/...hread.html

masakra, W pokazuje prawie wszystko co ma - ślinotok Smile

FEnDER SRENDER!


Odpowiedz
(03-21-2012, 09:55 PM)artur napisał(a): http://forum.warwick.de/10-warwick-bass/...hread.html

masakra, W pokazuje prawie wszystko co ma - ślinotok Smile

przesłuchałem to wszystko śliczne super wykonane - ale głuche jak pień nieczułe kompletnie na artykulacje instrumenty maximum plasticSmile Artur na prawdę nie wiem czym sie zachwycać facet gra slapem i palcami na buzzardzie i brzmi tak samo... dodatkowo dwie basowe struny brzmią inaczej totalnie niz dwie wyższe... thumby głuche... czy wy słuchacie oczami...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Jedyny ciekawy wg mnie http://www.youtube.com/watch?v=iioDHQyEU...e=youtu.be
Odpowiedz
Preferencje Wink.
Basstard mi gasu narobił na sygnaturę Geddego...
Takie tam granie. 

Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
Odpowiedz
(03-21-2012, 10:19 PM)Alfik napisał(a):
(03-21-2012, 09:55 PM)artur napisał(a): http://forum.warwick.de/10-warwick-bass/...hread.html

masakra, W pokazuje prawie wszystko co ma - ślinotok Smile

przesłuchałem to wszystko śliczne super wykonane - ale głuche jak pień nieczułe kompletnie na artykulacje instrumenty maximum plasticSmile Artur na prawdę nie wiem czym sie zachwycać facet gra slapem i palcami na buzzardzie i brzmi tak samo... dodatkowo dwie basowe struny brzmią inaczej totalnie niz dwie wyższe... thumby głuche... czy wy słuchacie oczami...

Ja słyszę, że buzzard ma słabe E i A, poza tym brzmi jak bańki mydlane. Są także spore różnice dynamiczne gry palcami vs. kciukiem w Thumb5 i Dolphine I. Między sobą struny odzywają się jak należy ale wyraźnie słychać, że dławią się przy mocnym ataku z kciuka i wychodzi guma z majtek. Obstawiam, że to wina kompresji z tego stacka za facetem ewentualnie z nagrania.
Odpowiedz
Alfik doprecyzuj o co kaman z thumbem: dla mnie jest to najbardziej podatne zwierze na art. jaki miałem. I buzzard mi tez nie lezy, ponoc ma to byc bas modernvintage Tongue

FEnDER SRENDER!


Odpowiedz
(03-21-2012, 11:02 PM)artur napisał(a): Alfik doprecyzuj o co kaman z thumbem: dla mnie jest to najbardziej podatne zwierze na art. jaki miałem.

Nagranie próbek będzie bardziej wymowne Emotka_2755
Odpowiedz
Przesłuchałem pobieżnie, nic mi w nich nie przeszkadza. Na pewno znajdą ludzi, którym będą grały. Na pewno znajdzie się pełno takich, którym nie zagrają. Mnie np w Tumbie BO bardziej przeszkadzała ergonomia "na wisząco" (jak dla mnie nieco za mocno leciał na główkę) niż brzmienie, chociaż miałem problemy z posadzeniem go w mixie, bo jak na mnie miał za mało w dole i za dużo w środkowym paśmie a nie chciałem drastycznie dokręcać na preampie.
Jak go do ręki wziął kumpel - Warwickowiec, dokręcił preamp, podpiął pod Warwickowy piec, włączył parę filtrów, ruszył letko gałką to jak pierdalnął w struny to nie mogłem uwierzyć że to jest to samo wiosło.

IMHO naprawdę jest zawodowo.
Za to dla mnie strasznie kołkowate były wszystkie jazz bassy z mostkiem Badass na jakich grałem i jakie słyszałem. A to przecież doskonałe wiosła i rewelacyjny most. Tyle że ja po prostu tego soundu nie dzierżę Tongue Straszny kołek dla mnie, jakby walić metalowym prętem o drewniany pinek. Aż mnie skręca jak słyszę strunę powieszoną na badassie uderzającą o próg przy graniu palcami czy, tfu, slapie.
Każdy ma jakieś swoje preferencje i dziwactwa, plus na szczęście w muzyce jest wiele dróg do jednego celu jakim jest fajny mix i dobry sound. Np Mateusz kręci fajne mixy, ale jak dla mnie ustawia odwrotnie bas i stopę. On stopą nadaje głębi basu, ja wolę jak bas nadaje głębi stopie (oczywiście nie zawsze). I który z nas ma rację? Wink
Odpowiedz
(03-21-2012, 11:02 PM)artur napisał(a): Alfik doprecyzuj o co kaman z thumbem: dla mnie jest to najbardziej podatne zwierze na art. jaki miałem. I buzzard mi tez nie lezy, ponoc ma to byc bas modernvintage Tongue

Artur jak dla mnie jedynym basem który ma mięso tutaj jest single cut thumb. Ma duże body i pomimo, że to nie jest moje brzmienie widze dla niego zastosowanie - on ma z czego warczeć reszta warwicków thumb ma fajnie umieszczone pickupy ale za mało mięsa z samego drewna wsłuchaj się jest naprawde duża rożnica między nim a pozostałymi. Najżywiej dźwięczniej brzmi vampire zwróć uwagę, że top z klonu i lakier twardy daje mu żywości w górze - jak dla mnie byłby z tego dobry bass do gry solo. Z kolei z elektroniki najlepiej brzmi Steve Bailey... Jedyny Warwick który się nie ksztusi jak dla mnie i ma ładny środek i alikwoty w górze. Widać, że mec nastawiony, jest na to aby się łatwo grało i ta elektronika ma straszną kompresję... większość sztuczek które ten Pan dość nonszalancko gra na thumbie po prostu nie odezwała by się na klasycznym basiwie a tu unifikacja soundu i kompesja i prosze zapierdala aż miło ale za cenę brzmienia. Posłuchaj tych różnic to dobre sample bo grane z tej samej ręki i słychać je pomimo dyskusyjnej jakości dzwięku.

Dla mnie basy na elektronice mec brzmią jak przez limiter - nie ma oddechu troche tak jak byś grał samplami na midi. Jeśli do tego dołożysz drewno nastawione na skompresowany dzwięk (egzotyk) i to w zbyt małej ilości otrzymujesz jednowymiarowo brzmiący instrument. Zwróć uwagę, że z czegoś tak prostego jak 51 precision dobry muzyk jest wstanie wydobyć większą paletę użytecznych brzmień brzy pomocy artykulacji niż z większości prezentowanych tu instrumentów które grają jednym brzmieniem niezależnie jak się na nim gra i możesz sobie kręcić gałami ale jak nie mają z czego to nie dodadzą...

gdyby tak połączyć wykończenie i drewno z vampire z dużym singlecutem i elektroniką SD pewnie powstał by warwick który by się mię podobał.

Vampire jest śliczny tak czy inaczej.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
A mnie się chyba najbardziej podoba Streamer z dwoma MM na środku... Kiedyś słyszałem ten bas na żywo na jakiejś imprezie w Olsztynie jak wystąpił zespół Łzy... Bardzo twardy, z łatwością przebijający się sound - powiedziałbym, że aż za konkretny do takiej muzyki rockowej.

I np na tym demo Eda mi się bardzo podoba PJ:

http://www.youtube.com/watch?v=SLZH2NWa9tY
Odpowiedz
(03-22-2012, 12:34 AM)Alfik napisał(a): większość sztuczek które ten Pan dość nonszalancko gra na thumbie po prostu nie odezwała by się na klasycznym basiwie
Obserwuję gościa od dawna. Wcześniej był endorserem Speca i SWRa, teraz wszystkie filmiki usunął Big Grin On te sztuczki gra na każdym w zasadzie basie, o ile dobrze pamiętam. Tu jest jego profil i przykładowy film



Nie lubię jego wibrata, ale brzmienie z palca przy moście ma super. Słyszałem go na wielu basach i łapa robi swoje (grał też na G&Lu, ale filmik też usunął).
Gram na nerwach.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości