www.mateusz-piotrowski.prv.pl
#31
Spoko, to Twój instrument.

A nagrałeś go może przed wymianą pikapów i po? Chętnie bym usłyszał różnicę.
Odpowiedz
#32
Nagrania tego basu wrzucę dopiero jak wróci od Witwy z remontu bo jak już wspomniałem na razie była tragedia z akcją i łodką - nie dało się grać po prostu. A po remoncie brzmienie też ulegnie zmianie i też wiem dokładnie co się zmieni, bo grałem na kilku instrumentach "wyremontowanych" w ten sam sposób u tego samego lutnika. W każdym razie próbki dopiero jak bas wróci od Witwy a teraz skupmy sie na temacieWink -> www.mateusz-piotrowski.prv.pl
Odpowiedz
#33
wrzuciłem ciekawe porównanie, zapraszamSmile
Odpowiedz
#34
http://mateusz-piotrowski.prv.pl/ nowe filmy na jutub, będe tu upować co jakiś czas jak coś dodam, mam nadzieje, że nikomu to nie przeszkadzaWink
Odpowiedz
#35
nowe, porownanie dwoch zupelnie roznych wzmakow
Odpowiedz
#36
men:

"jak dla mnie trace dmucha niepotrzebnym dołem, który nie przyda się ani w kapeli ani w nagraniach (chyba, że ktoś gra duby)"

Twoje zdanie, ale ostre jak brzytew !
Odpowiedz
#37
szczególnie, że paka Eden to przy paczkach TE z tego okresu zupełna buuuuła.
GP12x to potwornie agresywny i dynamiczny, rockowy wzmak.
Ale z dedykowaną paką Smile

PS: pomijam fakt użycia koloryzującego (imho) mikrofonu
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#38
linia nie koloruje, a nagrania z lini też są. unclefucker - nie wiem po co komu podbite 20-30hz przy graniu prób i koncertów (poza tym łatwo tak paczkę zajechać), a na nagraniach w tych okolicach też często bałagan się robi, no ale jak już napisałem " jak dla mnie". A ten mikrofon ma super środek i niezłego kopa. Jak sie uprzesz moge pozyczyc głowę trejsa do studia i nagrac go na typowym majku do basu akg d112 albo kombajnem czyli shure sm57.

Edit: fakt nie wiem jak ten konkretny trace brzmiał pod paką trejsa. Nie byłbym taki pewien czy trace grałby bardziej dynamicznie od edena, jednak najbardziej miarodajne są dla mnie nagrania w linię i grając na trace czuje jakbym grał przez szmatę, albo za ścianą.
Odpowiedz
#39
d112 się ni chuja nie nadaje do basu
sm57 obetnie dół i będzie spoko, ale w miksie za mało kopa w niskim pasmie
mam nadzieję, że przed końcem roku kupię AKG D12 i dopiero będzie wesoło (w miksie z SM57 w szczególności)

a Sehnka 421 uważam za świetny mikrofon.. nawet o nim myślałem.. ale jednak koloryzuje Smile

PS: żadna paczka nie odda 20-30Hz, więc na próby ok, a paczka TE1048H mocniej od tego warknie..
a z linii w miksie usiądzie, a podetnie się masterem i sklei ze stopą.
Ot - taki zamysł konstruktorów Smile
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#40
(06-22-2010, 09:15 PM)Burning napisał(a): d112 się ni chuja nie nadaje do basu
sm57 obetnie dół i będzie spoko, ale w miksie za mało kopa w niskim pasmie
mam nadzieję, że przed końcem roku kupię AKG D12 i dopiero będzie wesoło (w miksie z SM57 w szczególności)

Mały offtop:

Beta 52 Emotka_2029
Tyle w temacie, a raczej poza nim Wink
Odpowiedz
#41
"d112 się ni chuja nie nadaje do basu" - to jest dopiero ostre!
d112, senek 421, i szur 57 to dla mnie jedne z lepszych dynamików do basu, z reszta wrzucę niedługo na stronkę jak będę mieć czas i chęci porównanie jakiś 20 różnych mikrofonów. No tak, większość paczek tych 20-30hz nie odczuje, ale głośniki na połowie znamionowej mocy taki podbity dół odczują na pewno. Nie będzie go słychać a głośniki dostaną kopa w dupę.

"a z linii w miksie usiądzie, a podetnie się masterem i sklei ze stopą." Hmmm ja jestem zwolennikiem nagrywania brzmienia w jak najlepszej postaci, żeby obróbka po nagraniu była jak najmniejsza, poza tym podetniesz dół ale muł i tak zostanie (zakładając, że chcesz osiągnąć kopa w brzmieniu).

edit. zapomnialem tą bete też dopisać.
Odpowiedz
#42
Fajne porównanie, tutaj na zero w TE faktycznie jest więcej dołu i mniej góry niż w SWR. w nie wiem jak Series6, bo nie grałem, ale grałem na wcześniejszym TE MkV, a obecnie na późniejszym TE SMX i ten nowy też tak zabrzmi, jak się odpowiednio poprzesuwa EQ Big Grin. MkV jak dla mnie był trochę, ale tylko trochę zamulisty miejscami, ale o smx nie można już tego powiedzieć. szklana Big Grin

TE for life.
Odpowiedz
#43
oj Mateusz - racja jest jak dupa Smile
mi Beta52 też nie leży do nagrywania... a w masterze i tak się podcina poniżej 50Hz, żeby "jamników" nie wysadziło
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#44
(06-22-2010, 08:58 PM)Burning napisał(a): szczególnie, że paka Eden to przy paczkach TE z tego okresu zupełna buuuuła.
GP12x to potwornie agresywny i dynamiczny, rockowy wzmak.
Ale z dedykowaną paką Smile

i to jest klucz, poza tym nie podobają mi się charakter paczek edena.
Odpowiedz
#45
Mnie tam połączenie ampeg svt6pro+paka Edena+Thumb bardzo się podobało.
Ale gust jak dupa.
P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A
D O M A N A
[Obrazek: 5oTDjh4.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości