Liczba postów: 883
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
22
11-06-2013, 12:37 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-06-2013, 12:40 AM przez przemak.)
Nie, MXR DynaComp miałem na myśli.
CS1 jest optyczny, CS2 i CS3 na VCA. CS2 to prawie dokładnie MXR DynaComp, w CS3 jest inny tor sterujący. Ja wiem, że to niuanse, ale sam o niuansach pisałeś - zwłaszcza, że pominąłeś pierwszą część cytatu:
" ...the different VCA chips do have a bit different action, and the envelope of the CS-2's compression seems a bit more fluid or organic than the CS-3 (which basically just flatlines your signal). So you might find the CS-2 to have a more "musical" action."
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Liczba postów: 1742
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jul 2010
Reputacja:
1
Dokladnie. Chyba cytujesz ovni, rajt?
(11-06-2013, 12:37 AM)przemak napisał(a): Nie, MXR DynaComp miałem na myśli.
DynaCompa ogrywałem - wrażenie jak z tym Sustainerem BOSS-a... Do basu to się moim zdaniem średnio nadaje
(11-06-2013, 12:37 AM)przemak napisał(a): CS1 jest optyczny, CS2 i CS3 na VCA. CS2 to prawie dokładnie MXR DynaComp, w CS3 jest inny tor sterujący. Ja wiem, że to niuanse, ale sam o niuansach pisałeś - zwłaszcza, że pominąłeś pierwszą część cytatu:
"...the different VCA chips do have a bit different action, and the envelope of the CS-2's compression seems a bit more fluid or organic than the CS-3 (which basically just flatlines your signal). So you might find the CS-2 to have a more "musical" action."
Wydaje mi się, że miałem CS-3 jednak - jak słusznie zauważył Mazdah. Nie nadawał się do basu w moim odczuciu. Jeśli CS-2, to to samo co MXR DynaComp - to jak wyżej.
Liczba postów: 883
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
22
(11-06-2013, 08:57 AM)OMSON napisał(a): (11-06-2013, 12:37 AM)przemak napisał(a): Nie, MXR DynaComp miałem na myśli.
DynaCompa ogrywałem - wrażenie jak z tym Sustainerem BOSS-a... Do basu to się moim zdaniem średnio nadaje
(11-06-2013, 12:37 AM)przemak napisał(a): CS1 jest optyczny, CS2 i CS3 na VCA. CS2 to prawie dokładnie MXR DynaComp, w CS3 jest inny tor sterujący. Ja wiem, że to niuanse, ale sam o niuansach pisałeś - zwłaszcza, że pominąłeś pierwszą część cytatu:
"...the different VCA chips do have a bit different action, and the envelope of the CS-2's compression seems a bit more fluid or organic than the CS-3 (which basically just flatlines your signal). So you might find the CS-2 to have a more "musical" action."
Wydaje mi się, że miałem CS-3 jednak - jak słusznie zauważył Mazdah. Nie nadawał się do basu w moim odczuciu. Jeśli CS-2, to to samo co MXR DynaComp - to jak wyżej.
Każdemu nie musi przecież wszystko pasować. Ja używam kompresora, żeby mi zmienił brzmienie, inni chcą tylko niesłyszalnego wyrównania poziomów, i to w zakresie "nagraniowym", czyli parę dB. Inne podejście, zdecydowanie inna muzyka też
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Hehe - brzmienie to akurat była marginalna sprawa, przy tak "zjedzonej" dynamice (MXR DynaComp). I mówię tu o sprawach walących prosto w ryj, a nie niuansach
Liczba postów: 883
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
22
Brzmienie to jest wszystko, dynamika też. Nie zmuszam, mi pasuje, klienci są zadowoleni
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
(11-06-2013, 12:50 PM)przemak napisał(a): Brzmienie to jest wszystko, dynamika też. Nie zmuszam, mi pasuje, klienci są zadowoleni
Przemak wiadomo - mnie nie pasuje, Tobie tak. I o to chodzi. Co by to było, jakby wszystkim podobało się to samo?
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
ja mam taki kompresor:
Liczba postów: 952
Liczba wątków: 30
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
ładny kolor,prawie jak Rothwell Love Squeeze
Liczba postów: 4285
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
9
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Liczba postów: 1000
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
6
Tak w temacie to Love Squeeze jest zajebisty i niedrogi jesli sie lubi raczej delikatna kompresje.
Liczba postów: 10366
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
2
Kupiłem wzmacniacz lampowy, mam wzmacniacz, przester, kompresor i buk wie co jeszcze w jednym. Najlepszy kompresor to wzmacniacz lampowy!
Liczba postów: 883
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
22
(11-08-2013, 05:53 PM)MrPapaBear napisał(a): Kupiłem wzmacniacz lampowy, mam wzmacniacz, przester, kompresor i buk wie co jeszcze w jednym. Najlepszy kompresor to wzmacniacz lampowy!
Wagą i poborem prądu zbliżasz się też do kompresora Mateusza
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Liczba postów: 262
Liczba wątków: 22
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
A ja mialbym takie inne pytanie - potrzebuje taniego kompresora, ktory by bardziej pompowal brzmienie. Pytanie - za jakimi modelami sie rozgladac? Digitech? Cos jeszcze? No moze oprocz Berhinghera
Liczba postów: 12298
Liczba wątków: 44
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
4
Jak pompa to może BBE Sonic Stopm?
Takie tam granie.
Czy ta mordka jest taka, na jaką zasłużyło to forum?
[ ] tak
[ ] bardzo tak
|