Fender B-HOOD
(05-17-2012, 12:23 PM)OMSON napisał(a): [Obrazek: 16.JPG]


... Ze zdjęta płytka wygląda cokolwiek steampunkowo Smile

Mylisz się - trzeba być prawdziwym rockersem a nie punkiem, żeby wykorzystać możliwości gry bez płytki mrgreen

http://www.youtube.com/watch?v=8Ac12kZQzps&feature=fvst

Odpowiedz
Szefie, steampunk i punki to zupełnie różne historie.
"Podstawową sprawą jest jednak to, żeby gitara basowa wisiała na jajach, jeśli ktoś wiesza sobie wiosło pod brodą jest dla mnie skończony." jj
Odpowiedz
(05-17-2012, 06:05 PM)Criswell napisał(a): Szefie, steampunk i punki to zupełnie różne historie.

Tak myślałem, że jest tu drugie dno chytry - ale teraz mam pewność, że "płytka" ma mroczne korzenie mrgreen. To by tłumaczyło mistyczne właściwości akustyczne braku płytki.
Muszę sprawdzić, czy mój CD bez płytki też lepiej gra mrgreen
Odpowiedz
(05-17-2012, 07:32 PM)solartron napisał(a):
(05-17-2012, 06:05 PM)Criswell napisał(a): Szefie, steampunk i punki to zupełnie różne historie.

Tak myślałem, że jest tu drugie dno chytry - ale teraz mam pewność, że "płytka" ma mroczne korzenie mrgreen. To by tłumaczyło mistyczne właściwości akustyczne braku płytki.
Muszę sprawdzić, czy mój CD bez płytki też lepiej gra mrgreen

Raczej tak odtwarzanie z odtwarzacza twardodyskowego jest obarczone wielokrotnie mniejszym jitteremSmileSmileSmile

steampunkSmileSmileSmile:
http://www.notreble.com/buzz/2012/02/09/...punk-bass/

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(05-15-2012, 01:33 PM)Gruby napisał(a): Miałem nawet dwa takie, obie piątki, QMT i FMT.

Miałem też Laklanda 55-94 i Sadowskiego UV70.

Teraz mam piątkę Marcusa i uważam, że to najlepszy wybór z wszystkich przedstawionych, oczywiście bardzo to subiektywne i nie mające wiele wspólnego z Błażejowymi wymaganiami, bo mega płytka i korpus powycinany.
Ale mnie się podobie mrgreen

Już jadą Nordstrandy single do Marcusa, będzie miał też przerobioną elektronikę przez Solartrona.
Będzie Volume, Blend, Tone, a na wspólnym podwójnym potku oryginalny preamp.
Tone będzie działał i przy aktywie i przy pasywie.

Nie sposób odmówić Ci pewnej racji. Marcus jest z jesionu i ma rozstaw strun 70ties, więc powiedzmy do kciuka i rokerki może być lepszy. QMT jest bardziej tradycyjny powiedzmy Pop i Jazz. Miałem jedynie wrażenie, że testowane przeze mnie QMT mniej różniły się jakością (wszystkie powyżej średniej niż Marcusy 5 grałem na 4 dwa głuche, jeden prawie fortepian i jeden "tzw może być"

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Nie sposób odmówić Ci pewnej racji Wink bo znajomy lutnik narzekał na dużo problemów z Marcusami.

Ale QMT tez bym jeszcze chciał do kolekcji, bo są piękne Smile
Odpowiedz
nie wime czy moj precelstein sie kwalifikuje do bycia fenderem( może półfenderem;D) ale

[Obrazek: IMG_4175.jpg]

[Obrazek: IMG_4174.jpg]

na flatach takze fenderaWink
Tommi napisał(a): Melanż, laski, kąpiel w kasie
to nie dla mnie, gram na basie
Brylant napisał(a): Jak człowiek dojrzeje, to wie ze poza vol mu nic więcej nie potrzeba Tongue
aktualnie: https://moontoy.bandcamp.com
dawniej: http://muhuisland.bandcamp.com
Odpowiedz
no i extra! gratulacje!
Odpowiedz
cudo!
chciałbym takiego (kolory) ale z jesionowym korpusem \m/ i płytką 3-ply Big Grin
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Jakies chude rogi ma ten fender. I jakos krzywo plytke...
Odpowiedz
bo to nie jest korpus fendera a defakto gra lepiej niz japonczyk 94/95 ktorego mialem na równi z nim
Odpowiedz
Jest pikny!!!
Odpowiedz
jest brzydkiBig Grin pasujemy do siebieTongue
Tommi napisał(a): Melanż, laski, kąpiel w kasie
to nie dla mnie, gram na basie
Brylant napisał(a): Jak człowiek dojrzeje, to wie ze poza vol mu nic więcej nie potrzeba Tongue
aktualnie: https://moontoy.bandcamp.com
dawniej: http://muhuisland.bandcamp.com
Odpowiedz
To nie fender. Wypad ! Tongue
Odpowiedz
Bardziej to Fender niż te wszystkie Squiery co tu się panoszą.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 19 gości