Liczba postów: 998
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
(12-01-2011, 07:29 PM)Fabian napisał(a): Są tu mistrzowie. Ja tam potrafię tylko opisać za pomocą, bulgot, gruz, szklista górka, kapieć w dole, reszta to magia dla mnie
Dla mnie ucho najważniejsze.
EDIT: Czadowa sygnatura!
IMO nie ma sensu opisywać dźwięku słowami - lepiej słuchać ale to temat na odmienną dyskusję a co do sygnaturki - dzięki
________________________________
Dużo sprzętu - mało talentu
Liczba postów: 6633
Liczba wątków: 117
Dołączył: May 2010
Reputacja:
22
trzask w górnym środku to jest dla mnie.
Liczba postów: 1219
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(12-01-2011, 01:00 PM)Stanislav. napisał(a):
ależ tłuuusto ; D
Ja jednak wolę to tu:
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(12-01-2011, 06:29 PM)JAACA napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=Oy9Lluu0vH4
boskie brzmienie
Jak na nowe basidło rewelacja. Górę ma już prawie jak stare środek jedynie nie jest tak śpiewny.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
(12-01-2011, 09:25 PM)Rumcayz napisał(a): (12-01-2011, 01:00 PM)Stanislav. napisał(a):
ależ tłuuusto ; D
Ja jednak wolę to tu:
Brzmienie w stylu poduszka pierdząca vs. klekot jajec
Liczba postów: 3857
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
2
12-02-2011, 08:35 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2011, 11:57 AM przez Bolem.)
Super zrobiony bas moim zdaniem, ma swoje miejsce w miksie w ktorym nie ma miejsca na bas
fender -> fender -> fender
http://www.youtube.com/watch?v=182cxr_F7Q4
Najnudniejszy basu sound na świecie. Tjaaaa...
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
(12-03-2011, 09:56 AM)mazdah napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=182cxr_F7Q4
Najnudniejszy basu sound na świecie. Tjaaaa...
Dawałem parę razy już to. Julie umi.
(12-03-2011, 10:03 AM)Fabian napisał(a): Nie ma flatów to nie jest najnudniejszy
Też prawda. No to niech będzie z:
I w zasadzie wyczerpaliśmy temat przykładów zajebistego brzmienia basu. Bo bardziej zajebiste do dziś nie powstały, a te mniej zajebiste powstają daleko w tyle
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(12-03-2011, 09:38 PM)mazdah napisał(a): Też prawda. No to niech będzie z:
Chuj z brzmieniem (z resztą świetnym) ... ludzie posłuchajcie jak perfekcyjnie zbudowana tutaj jest linia basu w stosunku do linii wokalu... a Facet większość z tych rzeczy improwizował na podstawie kartki z funkcjami... a ja bym musiał ze dwa tygodnie ćwiczyć po parę godzin żeby się tego nauczyć na pamięć... o ile jakiś Murzyn by mi to zapisał w nutkach bo sam bym nie wymyślił raczej...
grać się odechciewa.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 606
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
12-03-2011, 10:04 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2011, 10:05 PM przez zee.)
Faktycznie, sami oni dwaj wystarczają już za pełną muzykę już.
Ten bas w kontekscie płyty ma taki klimat, pomijając brzmienie, ale właśnie melodie basu tak się jakoś z tym klimatem spinają..., nie wiem zabardzo jak to określić. Wiem natomiast że to jest jedna z moich 3 ulubionych najbardziej płyt wogóle.
Talentu jamersona do budowania linii to nawet nie wiem jak komentować Tak jak Alfik napisał.
(01-06-2012, 11:05 AM)miklo napisał(a): Jak muzyka płynie i włos się na mosznie stroszy, to nie ważny na czym i jak szybko grasz.
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Dajcie spokój. Odechciewa się grać jak cholera. Zresztą nie potrzebny wcale Jamerson. Byłem ci ja na jamie bluesowym w czwartek (Kuba Goły był - to potwierdzi) - był Ścierański. Kuźwa. Facio nie zagrał nic trudnego technicznie (no - może poza dość gęstym 16-kowym groovem w jednym numerze granym jego specyficzną techniką), a tak zamiótł, że ja pierdzielę. Chodząca muzyka normalnie.
Gram na nerwach.
Liczba postów: 3629
Liczba wątków: 9
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
12-03-2011, 10:44 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2011, 10:45 PM przez Tommi.)
faaaajne
Cytat:Prymy, srymy, septymy, kostka, palce, precel, patriot, ampeg, swr - chuj mnie to wszystko obchodzi, i tak zagram to tak, ze będzie słyszalne moje podejście do basu i muzyki i to jakim jestem człowiekiem.
trade comfort for identity
drown me in kerosene
(12-03-2011, 09:54 PM)Alfik napisał(a): Chuj z brzmieniem (z resztą świetnym) ... ludzie posłuchajcie jak perfekcyjnie zbudowana tutaj jest linia basu w stosunku do linii wokalu... a Facet większość z tych rzeczy improwizował na podstawie kartki z funkcjami... a ja bym musiał ze dwa tygodnie ćwiczyć po parę godzin żeby się tego nauczyć na pamięć... o ile jakiś Murzyn by mi to zapisał w nutkach bo sam bym nie wymyślił raczej...
grać się odechciewa.
(12-03-2011, 10:12 PM)miklo napisał(a): Dajcie spokój. Odechciewa się grać jak cholera. Zresztą nie potrzebny wcale Jamerson. Byłem ci ja na jamie bluesowym w czwartek (Kuba Goły był - to potwierdzi) - był Ścierański. Kuźwa. Facio nie zagrał nic trudnego technicznie (no - może poza dość gęstym 16-kowym groovem w jednym numerze granym jego specyficzną techniką), a tak zamiótł, że ja pierdzielę. Chodząca muzyka normalnie.
No cóż - mistrzostwo. Nie wiem jak oni to robili, że takie rzeczy wychodziły, ale dużo tej magii polegało na tym, że wszystko było na żywca, improwizowane, rozbujane kosztem dokładności, porządku, ładu itp itp.
Coś dla tych, którzy całe godziny spędzają nad tym, żeby uzyskać idealną równość, idealne uderzenie i w ogóle wszystko idealnie, przysłuchajcie się co tutaj robi Ray Brown:
- Wyjebka na wyjebce
- Nierówno
- Artykulacja - ja uważam, że zajebista - ale z punktu widzenia tak zwanej poprawności leży i kwiczy
Jak oni mogli takiego tejka przepuścić?
Na pewno jacyś amatorzy nagrywali - zresztą słychać, bo są przesłuchy bębnów i dęciaków - coś absolutnie NIE DO POMYŚLENIA w dzisiejszych czasach, nawet jak się nagrywa w piwnicy ... he he he
Coś pięknego, GROOVE po całości!
EDIT:
A lata 80 przeorały to wszystko jak buldożer, białasy zamieniły groova na umcy umcy i tak już zostało
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
Nie. Tego numeru nie jestem w stanie słuchać. Paw na zakręcie. Sory. Jestem skażony
Gram na nerwach.
|