Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
Groza - jakoś bardziej mi się to podoba niż Rex na specu... a i mięsa ma ze 300 razy więcej...
na moje ucho brzmi jak Jabba albo jak Ty...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 8790
Liczba wątków: 26
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
46
Mało rexa chopie słuchałeś
Ja tak, jabba nie.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
groza - lekkie klikanie przy lekko granym jazzie nagrane na szybko jeden i dwa pickupy -> w SWR Grand Prix-> digi 002
http://www.everstudio.home.pl/ftp/bassal...0alfik.mp3
http://www.everstudio.home.pl/ftp/bassalf/forum/dj.mp3
Da się zagrać mocniej ale jak bym jeszcze odpuścił to by zabrzmiał: "ładnie"
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
0
mój ulubiony spectorowiec Doug Wimbish:
http://www.youtube.com/watch?v=kLhIo-tBVWU
brzmi!
Liczba postów: 1219
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
07-14-2010, 09:18 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-14-2010, 09:18 AM przez Rumcayz.)
Alfik mówisz, że Spec ginie z palca w ciężkich riffach, a ja się będę upierał że to kwestia artykulacji (tak jak 75%brzmienia).
Choćby to (moje, z palca, w tej piosence basu praktycznie nie ma, brzmienie nie musi się podobać, ale bas słychać, a nie zagłusza gitar)
http://rumcayz.wrzuta.pl/audio/9sUGZZktn...anced_bass
No i jeśli o samego Rexa chodzi- to się albo kocha, albo nienawidzi (coś jak Jason Newsted)
EDIT:
Yeah, 3 posty w odstępie co minutę
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
07-14-2010, 10:10 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-14-2010, 10:11 AM przez Viking.)
Alfik - spoko, ja tam wcale takiej małej akcji nie miałem, a nagrane przez wejście mikrofonowe w karcie muzycznej w kompie i wtyczkę Ampeg SVX, więc kokosów nie ma, a jednak sporo luda tu pisało że BRZMI... coś w tym musi być
I zgadzam się z grozą, musisz sobie posłuchać trochę Pantery
Liczba postów: 12665
Liczba wątków: 15
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(07-14-2010, 11:16 AM)herp napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=ViLUMOMeeOs
Pan W. Famielec na Marcusie Millerze V.
O jeżu, ale to wiosło żre
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
07-14-2010, 11:36 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-14-2010, 11:38 AM przez Alfik.)
Wojtek gra rewelacyjnie - jestem fanem. Tylko widziałbym go w bardziej autorskich projektach
Bo to tutaj to tzw "syndrom szkoły katowickiej"... chylę czoła przed umiejętnościami tylko - tak ładnie, tak równo, tak czysto, tak słodko, że aż bez żadnego wyrazu i charakteru... emocji brak, własnego stylu brak, rozpoznawalności brak, własnego brzmienia brak... własnej osobowości artystycznej brak. Klawisze i gitara to dla mnie kwintesencja plastiku - brzmienie, z którego estetyką osobiście nigdy nie chciałbym mieć nić wspólnego. W muzyce dla mnie najważniejsze są przekaz i emocje - osobowość - niestety tego nasze szkolnictwo jakoś przekazać nie umie i zapomina o tym jakby... Wszystko to jest IMO wiec nie atakować proszę za wyrażanie własnego zdania...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Alfik, ale nie oceniaj brzmienia po nagraniu wideo, przecież to było jakąś kamerą nagrane, a nie w warunkach studia.
A co do ogólnego wyrazu to nie brzmi to najgorzej, cały ten skład, a Wojtek rewelacyjnie gra, ale tak jak wspomniałeś mega-katowicko-poprwanie.
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(07-14-2010, 11:40 AM)hubertgal napisał(a): Alfik, ale nie oceniaj brzmienia po nagraniu wideo, przecież to było jakąś kamerą nagrane, a nie w warunkach studia.
A co do ogólnego wyrazu to nie brzmi to najgorzej, cały ten skład, a Wojtek rewelacyjnie gra, ale tak jak wspomniałeś mega-katowicko-poprwanie.
Pod względem technicznym to zajebiście brzmi - zwłaszcza jak na nagranie dołączone do video ja tylko twierdze, że nie odpowiada mi taka estetyka.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
(07-14-2010, 11:36 AM)Alfik napisał(a): Wojtek gra rewelacyjnie - jestem fanem. Tylko widziałbym go w bardziej autorskich projektach
Bo to tutaj to tzw "syndrom szkoły katowickiej"... chylę czoła przed umiejętnościami tylko - tak ładnie, tak równo, tak czysto, tak słodko, że aż bez żadnego wyrazu i charakteru... emocji brak, własnego stylu brak, rozpoznawalności brak, własnego brzmienia brak... własnej osobowości artystycznej brak. Klawisze i gitara to dla mnie kwintesencja plastiku - brzmienie, z którego estetyką osobiście nigdy nie chciałbym mieć nić wspólnego. W muzyce dla mnie najważniejsze są przekaz i emocje - osobowość - niestety tego nasze szkolnictwo jakoś przekazać nie umie i zapomina o tym jakby... Wszystko to jest IMO wiec nie atakować proszę za wyrażanie własnego zdania...
Tak, zgodzę sie, gitara brzmi tragikomicznie. Widziałbym tu jakiegoś stratocastera dopalonego tubescreamerem wpietego w lampę i nic więcej
(07-14-2010, 11:50 AM)Alfik napisał(a): (07-14-2010, 11:40 AM)hubertgal napisał(a): Alfik, ale nie oceniaj brzmienia po nagraniu wideo, przecież to było jakąś kamerą nagrane, a nie w warunkach studia.
A co do ogólnego wyrazu to nie brzmi to najgorzej, cały ten skład, a Wojtek rewelacyjnie gra, ale tak jak wspomniałeś mega-katowicko-poprwanie.
Pod względem technicznym to zajebiście brzmi - zwłaszcza jak na nagranie dołączone do video ja tylko twierdze, że nie odpowiada mi taka estetyka.
Luz Mnie się podoba
Jak już wspomniałem na FB pod jednym linkiem herpa, chętnie zagrałbym tak jak Wojtek, a najlepiej jak Marcus, ale niestety palce moje za wolno myślą
Liczba postów: 16400
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
07-14-2010, 12:22 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-14-2010, 12:53 PM przez miklo.)
Gram na nerwach.
Liczba postów: 1309
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
07-14-2010, 01:53 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-14-2010, 08:43 PM przez Drewniak.)
(07-14-2010, 11:51 AM)herp napisał(a): (07-14-2010, 11:36 AM)Alfik napisał(a): Wojtek gra rewelacyjnie - jestem fanem. Tylko widziałbym go w bardziej autorskich projektach
Bo to tutaj to tzw "syndrom szkoły katowickiej"... chylę czoła przed umiejętnościami tylko - tak ładnie, tak równo, tak czysto, tak słodko, że aż bez żadnego wyrazu i charakteru... emocji brak, własnego stylu brak, rozpoznawalności brak, własnego brzmienia brak... własnej osobowości artystycznej brak. Klawisze i gitara to dla mnie kwintesencja plastiku - brzmienie, z którego estetyką osobiście nigdy nie chciałbym mieć nić wspólnego. W muzyce dla mnie najważniejsze są przekaz i emocje - osobowość - niestety tego nasze szkolnictwo jakoś przekazać nie umie i zapomina o tym jakby... Wszystko to jest IMO wiec nie atakować proszę za wyrażanie własnego zdania...
Tak, zgodzę sie, gitara brzmi tragikomicznie. Widziałbym tu jakiegoś stratocastera dopalonego tubescreamerem wpietego w lampę i nic więcej
Ja bym chcial tak grac
Choc nie koniecznie tego sluchac potem
Tego swira moge sluchac w kazdej konfiguracji
http://www.youtube.com/watch?v=7EaNLt9knfY
|