Przykłady zajebistego brzmienia basu
(05-01-2014, 03:32 PM)sledz napisał(a): Świetna muzyka. Nie znałem wcześniej Gabora. Mam tylko 42 płyty zaległości mrred A tu przy okazji przyjemna basowa solówka od 3:10.

Król PRLowych półek z jazzem. Słuchało się za małolata Smile
(05-01-2014, 05:46 PM)zwinny napisał(a): faktycznie chyba podchwytliwe, bo jak dla mnie to jest G&L L-2000 jak w mordę strzelił.
Pewnie!
Gram na nerwach.
Odpowiedz
(05-01-2014, 05:46 PM)zwinny napisał(a): faktycznie chyba podchwytliwe, bo jak dla mnie to jest G&L L-2000 jak w mordę strzelił.
a tak na marginesie, to strasznie panowie męczą. uffff....
Wiadomo że 2k. Mnie tam nie męczo. Dobrze się słucha.
Mesa Boogie D-180 --> 2x Mesa Boogie 1x15 RR--> G&L L2000 1981'--> kable Mogami --> MXR M-80 --> Darkglass B3K --> TC Electronic Corona Chorus --> Rotosound Swing 66
http://www.inkwizycja.pl/
https://www.facebook.com/InkwizycjaZespol/info
http://www.sertyzur.bandcamp.com
http://www.facebook.com/sertyzur

[Obrazek: punk3.png]

Odpowiedz
To już niestety nie ten helmet co kiedyś. Kiedyś ze sceny zionął im dużo większy rozpierdol. No ale to było 20 lat temu.

Jeszcze size matters była fajna bo grali coś w sumie mocno odmiennego od starych płyt - ale te dwie później to takie trochę odgrzewanie kotleta.
Odpowiedz
ExclamationExclamationExclamationExclamation
Odpowiedz
groza, u nasz tesz dobry bogdan byl Smile
http://www.youtube.com/watch?v=hRfj1rn_Y54
http://www.youtube.com/watch?v=CxGXcalwN...8689804DEC

buziaczki Smile
Siły przyrody w służbie człowieka
rower ! suko  ! !
http://www.facebook.com/illharmonix
https://www.facebook.com/yourgrooveservice/
lubie grac zle
Odpowiedz
no kurwa! Kocham! Jak ktoś nie wie to podpowiem, że Bogdan został po kobongu topowym producentem - ania dąbrowska, brodka, podsiadło itp. itd.
Odpowiedz

Jakość gówniana + kompletnie nie wiem co to jest, ale bas mi się podobuje bardzo.
Cytat:Prymy, srymy, septymy, kostka, palce, precel, patriot, ampeg, swr - chuj mnie to wszystko obchodzi, i tak zagram to tak, ze będzie słyszalne moje podejście do basu i muzyki i to jakim jestem człowiekiem.
trade comfort for identity
drown me in kerosene
Odpowiedz
IMHO ładne brzmienie ukręcił - a Wy co myślicie?

Odpowiedz
(05-03-2014, 02:36 PM)ytrewq napisał(a): IMHO ładne brzmienie ukręcił - a Wy co myślicie?

Slysze jakies szumy ;-)

Odpowiedz
(05-03-2014, 02:36 PM)ytrewq napisał(a): IMHO ładne brzmienie ukręcił - a Wy co myślicie?


bosze...

to chyba do brechtów się nadaje

coś dla Omsona

prawdę mówiąc dawno nie słyszałem takiej tzw "radosnej twórczości realizatorskiej" jak dla mnie jest filmik z cyklu jak basu nie nagrywać. Zawiera ogromną ilość informacji niezgodnych z tzw dobrą praktyką realizatorską a to dopiero wierzchołek góry lodowej.

Tego typu działania powodują uzyskanie mulącej drastycznie rozfazowanej pozbawionej kopa, ataku, przestrzeni przekompresowanej papki - co z resztą dokładnie słychać w przykładach dzwiękowych.

Oczywiście o gustach się nie dyskutuje... nie ma jednej słusznej drogi i każdy nagrywa jak chce... bla bla bla... także jeśli temu Panu się tak podoba i ma klientów, którzy są zadowoleni - nic mi do tego ale osobiście nie polecam tego filmiku jako źródła jakiejkolwiek wiedzy na temat nagrywania basu.

P.S. Zadziwiające jest to, że choć są różne estetyki to topowi realizatorzy stosują bardzo podobne urządzenia i techniki nagraniowe (zdecydowanie różne od stosowanych na filmiku) uzyskując różne choć zwykle świetne rezultaty brzmieniowe


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Przestrzeni niby trochę zajmuje, ale zastanawia mnie ile tych ścieżek zniknie z miksu po nagraniu gitar, albo ile z tego będzie słychać pod basem.
Odpowiedz
Łojezu, jakie to brzydkie.
Odpowiedz
Kolega Piotr Madziar ma na to takie powiedzenie:
Warum einfach, wann Mann diese Sachen kompliziert machen kann - albo jakoś takWink
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
(05-03-2014, 08:35 PM)Alfik napisał(a): coś dla Omsona

To samo pomyślałem mrgreen

OK, komuś może się podobać takie brzmienie (mówię o tym, co słychać w przerywnikach między scenami). Ale nie mogę pozbyć się wrażenia, że jakby zamiast riffu rytmicznie uderzać pustą E i oktawę na strunie A to brzmiałoby to mniej więcej tak samo Emotka_2403
Tradycyjny J-BASS B-HOOD member no. 2
Broda B-hood #11


(03-11-2013, 11:07 PM)Brylant napisał(a): [Bisq_mode=on]
Ale wszystko jest chujowe...
[Bisq_mode=off]
Odpowiedz
Biorąc pod uwagę przez ile urządzień przeszedł sygnał ...to efekt końcowy dupy nie urywa.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 69 gości