01-01-2014, 10:55 PM
Nasze nagrania
|
01-01-2014, 11:05 PM
Nie mam pojecia co to z głośniki, nie są neodymowe i zapierdalają, więcej mnie nie interesuje
![]()
01-01-2014, 11:55 PM
01-02-2014, 10:18 AM
(12-30-2013, 09:28 AM)groza napisał(a):Jesli tu gdzies bylo nierowno to ja mam na prawde znikoma swiadomosc muzyczna, bo zeby to uslyszec to juz trzeba byc dobrym muzykiem.(12-28-2013, 02:47 PM)herp napisał(a): Trudno, żeby Kanadyjczyk po polsku śpiewał. Tak czy inaczej ten Twoj P bass jest niesamowity, jak podobaly mi sie bardzo Twoje nowoczesne konstrukcje Mayo tak ta old schoolowa sukcesywnie bierze gore. Ten instrument ma dusze.
01-02-2014, 10:27 AM
Kocham go.
01-03-2014, 06:30 PM
(01-01-2014, 10:45 PM)mazdah napisał(a):(01-01-2014, 10:04 PM)Grzesiek napisał(a): http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/wo...09764.html Takie male co nieco z tv. Premiera mojego nowego stacku Hand Boxa, IMO najlepszy nie za duzy wzmak na jakim kiedykolwiek gralem, z Zakrzewskim dogaduje sie idealnie. Robiłem to, tylko ze swoim stołem i realizatorem (Majek ![]() ![]()
01-04-2014, 07:09 PM
Pora zaniżyć ten wysoki poziom, który od kilku stron tutaj został narzucony - dlatego wrzucam moje nagranie, które:
a) jest krzywo (ze względu na trendy niedawno powstałe na forum jest szansa, że komuś się spodoba ![]() b) jest słabej jakości (całość nagrywana prosto w mikrofon wbudowany w aparat fotograficzny, a dodatkowo łączy 3 KLUCZOWE cechy czyli Hartke+Markbass+Ibanez, a co więcej struny nikle około 2letnie ![]() Saosin - Sleepers bass cover by VOLCIK PS Miło będzie posłuchać uwag, tym bardziej, że mam świadomość tego, że nawet tak prostego kawałka nie potrafię ugrać tak jak się należy. ![]() Jak chcecie więcej kawałków (zagranych nieidealnie niestety i nagranych w ten sam sposób - jakościowo - jak powyższy filmik) to dawajcie znać, a jak powiecie żebym nie wrzucał bo wstyd to się z Wami zapewne też zgodzę. ![]()
01-04-2014, 07:11 PM
Prawie nie słychać co grasz
![]() Cytat:Prymy, srymy, septymy, kostka, palce, precel, patriot, ampeg, swr - chuj mnie to wszystko obchodzi, i tak zagram to tak, ze będzie słyszalne moje podejście do basu i muzyki i to jakim jestem człowiekiem. trade comfort for identity
drown me in kerosene
01-04-2014, 07:16 PM
Technika jak technika, będziesz grał to się wyrobi. Pracuj nad świadomością muzyczną, żebyś rzeczywiście grał a nie tylko odgrywał partię
![]()
Na moich słuchawkach słychać. Tutaj może nie słychać aż tak bardzo bo w miarę siedzę w tonacji i w sumie to lecę po prymkach.
![]() ![]() Jak chcesz to mogę podrzucić coś gdzie jest kilka miejsc gdzie się delikatnie mówiąc "wysypałem" - wtedy łatwo jest zauważyć, że jednak słychać co gram. ![]() EDIT: Dobra MrPapa, to za chwilę wrzucę coś ambitniejszego, żeby nie było, że gram tylko takie mało skomplikowane rzeczy. ![]()
01-04-2014, 07:23 PM
Nie chodzi o skomplikowanie ale granie przez kilka minut prym szesnastkami czy ósemkami nie rozwija
![]()
01-04-2014, 07:40 PM
Wiem o tym doskonale, ale z drugiej strony ambitniejsze rzeczy często technicznie mnie przerastają. Nawet teoretycznie niezbyt skomplikowany groove z Aerosmith - Walk this way mnie przerasta. Tzn. ugrać ugram całość, ale nie jestem przyzwyczajony do grania w takim tempie przez co strasznie spinam rękę. Dużo pracy przede mną, ale jako że gram tylko typowo "Bedroom music" to aż takiej motywacji nie ma, żeby siedzieć godzinami z klikiem i ćwiczeniami typowo technicznymi. A i czasu też na to nie ma.
A ten filmik (Saosin) wrzuciłem ze względu na to, że faktycznie jest ugrany w miarę przyzwoicie (jak na moje ucho). Trudniejsze i ambitniejsze (np. Jamiroquai, Incognito, Chaka Khan) kawałki ogrywam bo lubię, ale nagranie ich od początku do końca bez miejsc ewidentnego wysypania się (utrata koncentracji, za małe ogranie danego utworu) to jest wyczyn. Teraz wrzucam coś co nagrałem do backingtracka więc słychać co gram. Metrum niestandardowe, wszystko oprócz tła solówki grane na podstawie nutek. Trochę slapu w słabym wydaniu do tego i kilka miejsc gdzie się wysypałem. Więc ogólnie jestem średnio zadowolony z całości, ale wstydu chyba nie ma aż takiego. ![]() ![]() Alain Caron - District 6 bass cover by VOLCIK
01-04-2014, 07:40 PM
Niewiele słychać, chyba jest w miarę ok - ale ciężko wyczuć.
01-04-2014, 07:45 PM
No ja mam wrażenie, że Carona zagrałeś dużo lepiej. Nie licząc slapu
![]()
01-04-2014, 07:48 PM
(01-04-2014, 07:23 PM)MrPapaBear napisał(a): Nie chodzi o skomplikowanie ale granie przez kilka minut prym szesnastkami czy ósemkami nie rozwija bzdura... za dużo zielska jaramy ![]() prawie same prymy szesnaskami przez parę minut. Gwarantuje Ci, że jak to zagrasz z taką motoryką tak jak w oryginale to będziesz jednym z najbardziej rozwiniętych muzyków w tym kraju... bez setek dupogodziń się nie obedzie zwłaszcza jak byś chciał do takich temp dojść grając paluchami. 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 29 gości