Nasze nagrania
(01-01-2014, 10:14 PM)Grzesiek napisał(a): 2x12 dokladnie.
co za głośniki w niej siedzą ? ciężka jest ?
Emotka_2755
Odpowiedz
Nie mam pojecia co to z głośniki, nie są neodymowe i zapierdalają, więcej mnie nie interesuje Smile
Odpowiedz
(01-01-2014, 10:49 PM)Grzesiek napisał(a): straszne zło w tv panuje generalnie...

Nie gadaj... Wink Emotka_2755
Odpowiedz
(12-30-2013, 09:28 AM)groza napisał(a):
(12-28-2013, 02:47 PM)herp napisał(a): Trudno, żeby Kanadyjczyk po polsku śpiewał.

No nie wiem - polacy po angielsku ciągle śpiewają... Wink
(12-29-2013, 12:21 PM)Basstard napisał(a): JAKIE KURWA KRZYWO. Nie zauważyłem ŻADNEJ nierówności. Chyba, że jestem głuchy i upośledzony, czego absolutnie nie wykluczam.

A tak w ogóle to zajebisty motyw! Uwielbiam szesnastkowy bas w tym tempie, i to właśnie do takich bębnów. Rewelacja! Jak będzie już cały numer wrzuć koniecznie.

Z góry przepraszam, to nie jest żaden numer - mam po prostu numer w tym tempie 16tkowy i mi się nie zgadzał to se ćwiczenie zrobiłem - mam mp3 z podkładem od 40 do 130 co 10bpm i jadę raz dziennie...

Jest mocno krzywo, czasem nawet 32jka obokSmile
Jesli tu gdzies bylo nierowno to ja mam na prawde znikoma swiadomosc muzyczna, bo zeby to uslyszec to juz trzeba byc dobrym muzykiem.
Tak czy inaczej ten Twoj P bass jest niesamowity, jak podobaly mi sie bardzo Twoje nowoczesne konstrukcje Mayo tak ta old schoolowa sukcesywnie bierze gore. Ten instrument ma dusze.
Odpowiedz
Kocham go.
Odpowiedz
(01-01-2014, 10:45 PM)mazdah napisał(a):
(01-01-2014, 10:04 PM)Grzesiek napisał(a): http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/wo...09764.html Takie male co nieco z tv. Premiera mojego nowego stacku Hand Boxa, IMO najlepszy nie za duzy wzmak na jakim kiedykolwiek gralem, z Zakrzewskim dogaduje sie idealnie.

Jesteście chyba pierwszymi, którzy tam zagrali, a nie udawali. Gratuluję!!

Robiłem to, tylko ze swoim stołem i realizatorem (MajekEmotka_2755), totalne szaleństwo i szkoda nerwów Smile
Odpowiedz
Pora zaniżyć ten wysoki poziom, który od kilku stron tutaj został narzucony - dlatego wrzucam moje nagranie, które:
a) jest krzywo (ze względu na trendy niedawno powstałe na forum jest szansa, że komuś się spodoba mrgreen ),
b) jest słabej jakości (całość nagrywana prosto w mikrofon wbudowany w aparat fotograficzny, a dodatkowo łączy 3 KLUCZOWE cechy czyli Hartke+Markbass+Ibanez, a co więcej struny nikle około 2letnie mrgreen ).

Saosin - Sleepers bass cover by VOLCIK

PS Miło będzie posłuchać uwag, tym bardziej, że mam świadomość tego, że nawet tak prostego kawałka nie potrafię ugrać tak jak się należy. Wink
Jak chcecie więcej kawałków (zagranych nieidealnie niestety i nagranych w ten sam sposób - jakościowo - jak powyższy filmik) to dawajcie znać, a jak powiecie żebym nie wrzucał bo wstyd to się z Wami zapewne też zgodzę. mrgreen
Odpowiedz
Prawie nie słychać co grasz Tongue
Cytat:Prymy, srymy, septymy, kostka, palce, precel, patriot, ampeg, swr - chuj mnie to wszystko obchodzi, i tak zagram to tak, ze będzie słyszalne moje podejście do basu i muzyki i to jakim jestem człowiekiem.
trade comfort for identity
drown me in kerosene
Odpowiedz
Technika jak technika, będziesz grał to się wyrobi. Pracuj nad świadomością muzyczną, żebyś rzeczywiście grał a nie tylko odgrywał partię Smile Bo ten numer bardzo słaby i ma zerowe właściwości "uczące".
Odpowiedz
Na moich słuchawkach słychać. Tutaj może nie słychać aż tak bardzo bo w miarę siedzę w tonacji i w sumie to lecę po prymkach. Big Grin Ale i tak słychać różnicę jak na przykład w oryginale coś idzie oktawę niżej niż ja gram - efekt octavera jak się patrzy. Wink
Jak chcesz to mogę podrzucić coś gdzie jest kilka miejsc gdzie się delikatnie mówiąc "wysypałem" - wtedy łatwo jest zauważyć, że jednak słychać co gram. Big Grin

EDIT: Dobra MrPapa, to za chwilę wrzucę coś ambitniejszego, żeby nie było, że gram tylko takie mało skomplikowane rzeczy. Wink
Odpowiedz
Nie chodzi o skomplikowanie ale granie przez kilka minut prym szesnastkami czy ósemkami nie rozwija Wink No ćwiczy motorykę ale równie dobrze możesz ją ćwiczyć na utworach, które rozwiną twoje postrzeganie muzyki i grania samego w sobie.
Odpowiedz
Wiem o tym doskonale, ale z drugiej strony ambitniejsze rzeczy często technicznie mnie przerastają. Nawet teoretycznie niezbyt skomplikowany groove z Aerosmith - Walk this way mnie przerasta. Tzn. ugrać ugram całość, ale nie jestem przyzwyczajony do grania w takim tempie przez co strasznie spinam rękę. Dużo pracy przede mną, ale jako że gram tylko typowo "Bedroom music" to aż takiej motywacji nie ma, żeby siedzieć godzinami z klikiem i ćwiczeniami typowo technicznymi. A i czasu też na to nie ma.

A ten filmik (Saosin) wrzuciłem ze względu na to, że faktycznie jest ugrany w miarę przyzwoicie (jak na moje ucho). Trudniejsze i ambitniejsze (np. Jamiroquai, Incognito, Chaka Khan) kawałki ogrywam bo lubię, ale nagranie ich od początku do końca bez miejsc ewidentnego wysypania się (utrata koncentracji, za małe ogranie danego utworu) to jest wyczyn.

Teraz wrzucam coś co nagrałem do backingtracka więc słychać co gram. Metrum niestandardowe, wszystko oprócz tła solówki grane na podstawie nutek. Trochę slapu w słabym wydaniu do tego i kilka miejsc gdzie się wysypałem. Więc ogólnie jestem średnio zadowolony z całości, ale wstydu chyba nie ma aż takiego. Wink Jak sobie sprawię jakiś interface do nagrywania, to wtedy usiądę do kilku konkretnych kawałków i je nagram od początku do końca bez wysypania się. Wink

Alain Caron - District 6 bass cover by VOLCIK
Odpowiedz
Niewiele słychać, chyba jest w miarę ok - ale ciężko wyczuć.
Odpowiedz
No ja mam wrażenie, że Carona zagrałeś dużo lepiej. Nie licząc slapu Wink Ale ja slapem też nie potrafię i nie widzę potrzeby potrafić.
Odpowiedz
(01-04-2014, 07:23 PM)MrPapaBear napisał(a): Nie chodzi o skomplikowanie ale granie przez kilka minut prym szesnastkami czy ósemkami nie rozwija Wink No ćwiczy motorykę ale równie dobrze możesz ją ćwiczyć na utworach, które rozwiną twoje postrzeganie muzyki i grania samego w sobie.

bzdura... za dużo zielska jaramySmile





prawie same prymy szesnaskami przez parę minut. Gwarantuje Ci, że jak to zagrasz z taką motoryką tak jak w oryginale to będziesz jednym z najbardziej rozwiniętych muzyków w tym kraju...

bez setek dupogodziń się nie obedzie zwłaszcza jak byś chciał do takich temp dojść grając paluchami.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 29 gości