Chmielowski Basses
#91
A nie ma opcji dla Alfika?
Odpowiedz
#92
Nr 1 albo bez.
Odpowiedz
#93
czarny hardware i bez!!!!

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#94
Namówić klienta do grania palcami, wtedy pickguard nie ma przed czum chronić Wink
Odpowiedz
#95
(08-15-2014, 09:27 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Taki jadowity czerwony mi wyszedl...

[Obrazek: P_20140815_170925_zps656625d8.jpg]

[Obrazek: P_20140815_171051_zps91f2d094.jpg]

Jutro musze dokupic jeszcze tego kolorku bo mi sie skonczyl i nie pokrylo tak jak chcialem.

Bardzo ładna czerwień. Smile
Odpowiedz
#96
(08-16-2014, 10:59 AM)Alfik napisał(a): czarny hardware i bez!!!!

+1

Też mi się wydaje, że bez płytki + czarnym hardware będzie robiło robotę.
Jakieś ciemne drewno na podstrunnice i ew. matching headstock Smile

Odpowiedz
#97
Nastepne bodys dostaly podklad....

[Obrazek: fbodys_zps28e53a68.jpg]
Odpowiedz
#98
Śliczne, nawet nie próbuj ich obkładać płytkami.
Jabłanica (bułg.: Община Ябланица) − gmina w środkowej Bułgarii. Populacja wynosi 6600 mieszkańców. 

blue colander stompboxes

Odpowiedz
#99
Ależ one są ładne.
Odpowiedz
Jeszcze jeden... W tym i tak plytki nie pasuja.

[Obrazek: fbodys2_zpseeb7ee64.jpg]
Odpowiedz
(08-16-2014, 10:28 AM)Mateusz napisał(a): A nie ma opcji dla Alfika?

Opcja dla Alfika nie bedzie lakierowana bo on uznaje tylko Fullerplast , ktorego ja niestety nie mam.
Mam kilka pomyslow i kilka zaczetych basow na tester do pickow. Tutaj jeden , ktory wydaje mi sie wystarczajaco elastyczny.Wbrew pozorom wymyslec cos sensownego w tej materii nie jest latwo.

[Obrazek: P_20140817_125248_zps2f8bb285.jpg]

W srodku otworu na przetworniki jest szczelina przez ktora przebiega sruba pozwalajaca unieruchomic wozek do ktorego mocujemy pickupa. Tutaj wersja dla typu jazz bass. Mozna go przesuwac od gryfu do mostka ustawiajac pochylenie i wysokosc. Wozkow moze byc kilka ich kostrukcja jest prosta...

[Obrazek: P_20140817_125445_zpsfd8b6627.jpg]


[Obrazek: P_20140817_125413_zps0b757363.jpg]

[Obrazek: P_20140817_125505_zpsc7132db8.jpg]
Odpowiedz
Zajebista sprawa! I to jest bardzo sensowny bas do testowania pikapów. Z czego jest deska?
Odpowiedz
Pytanie laika: ten wyfrezowany brak drewna nie bedzie przekłamywał brzmienia pickupow, w odniesieniu do basu z pelna faktura drewna?
Odpowiedz
(08-17-2014, 06:22 PM)yarzenioova napisał(a): Pytanie laika: ten wyfrezowany brak drewna nie bedzie przekłamywał brzmienia pickupow, w odniesieniu do basu z pelna faktura drewna?

Właśnie miałem o to pytać.
Skoro drewno ma wpływ na brzmienie, czy taki basen nie będzie działał na niekorzyść?

Odpowiedz
Tak mi się właśnie wydaje, żę ten kawałek drewna ma najistotniejszy wplyw na brzmienie instrumentu "z dechy" i miarodajne okreslenie brzmienie pickupow, które skądś brać się musi, gęstość drewna powinna mieć znaczenie decydujące. Nie wiem na ile będzie trzeba sobie dowyobrażać co faktycznie dana konfiguracja pickupow daje, majac taka strate gestosci dechy, ostatecznie nie wiem czy takie przedsiewziecie ma w ogole jakis sens, ale jak mowie lutnikiem nie jestem i moze dużo mi się tylko wydaje. Zdecydowanie Zenek spokojnie nas tu z błędu wyprowadzi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości