Liczba postów: 2326
Liczba wątków: 45
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
10
Panowie, czekam na info o paczce. Jest mała obsuwa z terminem. Będę miał tez info o jakiś brakach (chyba nie wszyscy dostaną w tym terminie przystawki :/ ). Jak tylko dostanę cynk, pójdą PW.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
11-29-2013, 03:27 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-29-2013, 04:18 AM przez DyndaS.)
Witam
Czy wiecie może jak wygląda ewentualna procedura gwarancyjna? Chodzi mi o to czy są z tym związane jakieś dodatkowe koszty.
Jestem zainteresowany zakupem Superlux HMC-631 Grey i nie chcę się przypadkiem udupić. Niestety 1 sklep w Polsce sprzedaje ten model i do lutego dysponuje tylko jednym kolorem a mianowicie czerwonym który mi średnio pasuje.
Nigdy wcześniej nic nie zamawiałem spoza kraju.
Jeśli ktoś z okolic Warszawy/Legionowa (choć niekoniecznie) planuje coś zamawiać to chętnie się podłączę.
Czemu od razu zakładać, że cos sie zepsuje?
Kolega odsyłał graty do thomanna, wszystko bez problemow wiekszych.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Jak wiadomo sprzęty potrafią się psuć a przesyłka w obie strony to w sumie wartość samych słuchawek.
Chcę się dowiedzieć jak to wygląda od kogoś kto miał taki przypadek bądź po prostu wie.
Niby coś wyczytałem na stronie że w przypadku zwrotu produktów powyżej 40 euro przesyłki pokrywa sklep ( o ile dobrze zrozumiałem) i podobnie w przypadku gwarancji bez ograniczenia od wartości tyle że jest jedno wielkie ale... Nie ma tam żadnej wzmianki odnośnie sytuacji gdy towar wysyła się pomiędzy różnymi krajami.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Skoro ten Twój kolega wysłał tam sprzęt to dowiedz się na jakiej zasadzie i czy poniósł jakieś straty finansowe.
Miał powyżej 40 euro, thomann finansował wysyłkę.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Wysyłka międzypaństwowa?
Robił zwrot czy na zasadach gwarancji?
Gwarancja. Kolega mieszka w Polsce.