wybór siodełek do Fendera Precision
#31
hm, dzięki, spróbuję. dodam, jakby ktoś potrzebował, że lakier do włosów nie pomaga, dalej się odkręca Tongue
obrazki się zesrały.

Odpowiedz
#32
jest też inny,bardziej brutalny sposób
ściśnij delikatnie kombinerkami gwint na śrubkach i wkręć na nowo.zadziała chytry
Odpowiedz
#33
do blokowania śruby w gwincie służy Loctite, 222 - polecany do małych gwintów w alu i mosiądzu Smile

Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
#34
(05-03-2011, 12:31 PM)Burning napisał(a): do blokowania śruby w gwincie służy Loctite, 222 - polecany do małych gwintów w alu i mosiądzu Smile

oh yeah! Przypomniałeś mi czasy mojej pracy w zakładzie optycznym. Loctite rlz!

Odpowiedz
#35
(05-03-2011, 09:37 AM)low napisał(a): A do których konkretnie?
Bo w Jabbach są inne nieco.

No Pi ma BB104 http://www.mayones.pl/pl/katalog/signatu...es/pi4live
Jabba Classic ma (być może) BB010 ale widziałem u kogoś z forum customowego Mayo z BB265 (nawet ktoś był zaciekawiony co to za most) taki jak w tej Arii: http://www.ariausa.com/basses/sb404_5.html
(05-03-2011, 10:01 AM)gsb napisał(a): No dobra, ale to są stalowe czy "niewiadomojakie" Wink Nie chce miec problemu za dwa miesiące z odpadającym z tego chińskim chromem.

Człowieku - to są wysokiej klasy mosty. Nie miałeś w ręku to sugerujesz się krajem produkcji (akurat Korea to nie Chiny). W każdym razie ja sprowadziłem sobie Hipshota za 400 zł i kupiłem Sung-Il za 75 zł - zgadnij co wybieram do lutniczego basu? Wink
Odpowiedz
#36
Człowieku

Wink

sugeruje się ceną, i nie wiem ak dla Ciebie ale 35zł za mostek (i to jeszcze u polskiego dystrybutora) + ów kraj produkcji mowi w 80% samo za siebie. Przynajmniej dla mnie. Mostek w gitarowym Squierze byl do wywalenia z tych samych powodow co mowilem (wytarte ścieżki -dołki na struny, odpadający chrom) po jakies pol roku od nowosci. W moim p-basie wytrzymal jak widac ponad 30 lat. Nie chce po prostu wymieniac tego znowu co sezon. Nigdzie nie jest napisane z czego są siodełka w wersji chromowanej - albo ja źle patrze.
-
Odpowiedz
#37
bierz wilkinsony - przeloz same siodelka i problem z glowy, tam widać że to goły mosiądz - chromowanego gówna za 30zł bym nie kupowal
Odpowiedz
#38
(05-03-2011, 03:40 PM)Mateusz napisał(a): bierz wilkinsony - przeloz same siodelka i problem z glowy, tam widać że to goły mosiądz - chromowanego gówna za 30zł bym nie kupowal

To nie jest gówno, a jeśli, to takie samo gówno dostajesz za 300 i 500 zł.
Odpowiedz
#39
miałem w łapach z 30-40 albo i więcej blaszaków, jedne są grube inne są cienkie, jedne są miękkie, inne są kruche, jedne są lekkie inne są ciężkie, a wszystkie wyglądają tak samo.
Odpowiedz
#40
(05-03-2011, 01:52 PM)OMSON napisał(a):
(05-03-2011, 09:37 AM)low napisał(a): A do których konkretnie?
Bo w Jabbach są inne nieco.

No Pi ma BB104 http://www.mayones.pl/pl/katalog/signatu...es/pi4live
Jabba Classic ma (być może) BB010 ale widziałem u kogoś z forum customowego Mayo z BB265 (nawet ktoś był zaciekawiony co to za most) taki jak w tej Arii: http://www.ariausa.com/basses/sb404_5.html

podlinowałeś jakieś vintage, a ten w Pi jest inny - stąd moje pytanie, nie znam na wylot marek producentów mostków, może masz i rację co do firmy Smile
Odpowiedz
#41
(05-03-2011, 01:52 PM)OMSON napisał(a):
(05-03-2011, 09:37 AM)low napisał(a): A do których konkretnie?
Bo w Jabbach są inne nieco.

No Pi ma BB104 http://www.mayones.pl/pl/katalog/signatu...es/pi4live
Jabba Classic ma (być może) BB010 ale widziałem u kogoś z forum customowego Mayo z BB265 (nawet ktoś był zaciekawiony co to za most) taki jak w tej Arii: http://www.ariausa.com/basses/sb404_5.html
(05-03-2011, 10:01 AM)gsb napisał(a): No dobra, ale to są stalowe czy "niewiadomojakie" Wink Nie chce miec problemu za dwa miesiące z odpadającym z tego chińskim chromem.

Człowieku - to są wysokiej klasy mosty. Nie miałeś w ręku to sugerujesz się krajem produkcji (akurat Korea to nie Chiny). W każdym razie ja sprowadziłem sobie Hipshota za 400 zł i kupiłem Sung-Il za 75 zł - zgadnij co wybieram do lutniczego basu? Wink

Omson ja miałem...

Od dłuższego czasu staram się unikać wchodzenia w bezpośrednią dyskusje z Tobą... bo z większością wydawanych przez Ciebie tonem znawcy opinii całkowicie i skrajnie się nie zgadzam i nie mam czasu ślęczeć tutaj godzinami robić nagrań porównawczych, aby udowodnić Ci jak śmieciuchowo vintygowo brzmiące pickupy fendera, czy SD na Alnico zmiatają w gęstym miksie zwłaszcza przy graniu na overdriwie twoje ukochane EMG z których przy graniu palcami nie zostaje zwykle nic oprócz zlewającego się ze stopą dołu... oraz co sądzę o graniu rockandrolla na G&K itd... i niech tak zostanie każdy ma prawo do swojego zdania. Złudzenie wynikające z paru dB sygnału więcej na wyjściu z instrumentu robi swoje...

Natomiast nie uprawiaj proszę dysinformacji. Metalurgia ostatnimi czasy zrobiła się dość drogą dziedziną. We wszystko pakują najtańsze słabej jakości stopy z odzysku... pordzewiały blaszak z lat 70siątych brzmi słyszalnie znacznie lepiej niż jego współczesny odpowiednik. Tak więc jest różnica w brzmieniu a jak jej nie słyszysz to przynajmniej w wykonaniu i trwałości mostków Hipshot, ABM, ETS, Badass itd wykonanych z najwyższej jakości materiałów i chińczyków sun coś tam czyli no name... Chińczycy potrafią zrobić również świetne wyroby tylko sygnowane logiem i pod wyśrubowaną specyfikacje zamawiającego są znacznie DROŻSZE, a te z katalogu sun mają być taniutkie do budżetowych basów... te mostki owszem są ładne tylko co z tego jak po pół roku zaczyna od nich odpadać chrom wyrabiają się bardzo szybko i nie przenoszą dobrze drgań....


A póki co GSB odwóć sobie te siodełka go góry nogami powinno się dać bo są symetryczne i graj następne 30 lat...

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#42
Jestem totalnym kretynem, ze nawet tego nie sprawdziłem... Wink Jutro sie za to zabieram Smile Dzięki
-
Odpowiedz
#43
(05-03-2011, 05:07 PM)Alfik napisał(a):
(05-03-2011, 01:52 PM)OMSON napisał(a):
(05-03-2011, 09:37 AM)low napisał(a): A do których konkretnie?
Bo w Jabbach są inne nieco.

No Pi ma BB104 http://www.mayones.pl/pl/katalog/signatu...es/pi4live
Jabba Classic ma (być może) BB010 ale widziałem u kogoś z forum customowego Mayo z BB265 (nawet ktoś był zaciekawiony co to za most) taki jak w tej Arii: http://www.ariausa.com/basses/sb404_5.html
(05-03-2011, 10:01 AM)gsb napisał(a): No dobra, ale to są stalowe czy "niewiadomojakie" Wink Nie chce miec problemu za dwa miesiące z odpadającym z tego chińskim chromem.

Człowieku - to są wysokiej klasy mosty. Nie miałeś w ręku to sugerujesz się krajem produkcji (akurat Korea to nie Chiny). W każdym razie ja sprowadziłem sobie Hipshota za 400 zł i kupiłem Sung-Il za 75 zł - zgadnij co wybieram do lutniczego basu? Wink

Omson ja miałem...

Od dłuższego czasu staram się unikać wchodzenia w bezpośrednią dyskusje z Tobą... bo z większością wydawanych przez Ciebie tonem znawcy opinii całkowicie i skrajnie się nie zgadzam i nie mam czasu ślęczeć tutaj godzinami robić nagrań porównawczych, aby udowodnić Ci jak śmieciuchowo vintygowo brzmiące pickupy fendera, czy SD na Alnico zmiatają w gęstym miksie zwłaszcza przy graniu na overdriwie twoje ukochane EMG z których przy graniu palcami nie zostaje zwykle nic oprócz zlewającego się ze stopą dołu... oraz co sądzę o graniu rockandrolla na G&K itd... i niech tak zostanie każdy ma prawo do swojego zdania. Złudzenie wynikające z paru dB sygnału więcej na wyjściu z instrumentu robi swoje...

Natomiast nie uprawiaj proszę dysinformacji. Metalurgia ostatnimi czasy zrobiła się dość drogą dziedziną. We wszystko pakują najtańsze słabej jakości stopy z odzysku... pordzewiały blaszak z lat 70siątych brzmi słyszalnie znacznie lepiej niż jego współczesny odpowiednik. Tak więc jest różnica w brzmieniu a jak jej nie słyszysz to przynajmniej w wykonaniu i trwałości mostków Hipshot, ABM, ETS, Badass itd wykonanych z najwyższej jakości materiałów i chińczyków sun coś tam czyli no name... Chińczycy potrafią zrobić również świetne wyroby tylko sygnowane logiem i pod wyśrubowaną specyfikacje zamawiającego są znacznie DROŻSZE, a te z katalogu sun mają być taniutkie do budżetowych basów... te mostki owszem są ładne tylko co z tego jak po pół roku zaczyna od nich odpadać chrom wyrabiają się bardzo szybko i nie przenoszą dobrze drgań....


A póki co GSB odwóć sobie te siodełka go góry nogami powinno się dać bo są symetryczne i graj następne 30 lat...

Po przeczytaniu powyższego posta nasuwa się tylko jeden morał, a mianowicie - kupuj uchem nie okiem Smile
Odpowiedz
#44
Mi trochę inny, ale to już nie temat na forum basowe.

Odwrócenie powinno dać radę.

Jak nie to abm na 100% robi zamienniki, graphtech też. Schaller chyba też, musiałbym sprawdzić w katalogu.

Siodełka z wsc są ok, mam takowe od 2 lat i nic się z nimi nie dzieje, wycieranie po pół roku to - dosyć typowe dla Alfika - przejaskrawienie. Natomiast jak masz kasę to ja bym wziął coś lepszego - polecam niemieckie manufaktury, robią bardzo solidne rzeczy. Tylko przy zamówieniu trzeba sprawdzić pitch, różnica 1mm na siodełko i już jest kiepsko.

Jakbyś miał problem z załatwieniem w polskich sklepach to daj znać, da się załatwićSmile
Odpowiedz
#45
(05-03-2011, 05:07 PM)Alfik napisał(a): Omson ja miałem...

Od dłuższego czasu staram się unikać wchodzenia w bezpośrednią dyskusje z Tobą... bo z większością wydawanych przez Ciebie tonem znawcy opinii całkowicie i skrajnie się nie zgadzam i nie mam czasu ślęczeć tutaj godzinami robić nagrań porównawczych, aby udowodnić Ci jak śmieciuchowo vintygowo brzmiące pickupy fendera, czy SD na Alnico zmiatają w gęstym miksie zwłaszcza przy graniu na overdriwie twoje ukochane EMG z których przy graniu palcami nie zostaje zwykle nic oprócz zlewającego się ze stopą dołu... oraz co sądzę o graniu rockandrolla na G&K itd... i niech tak zostanie każdy ma prawo do swojego zdania. Złudzenie wynikające z paru dB sygnału więcej na wyjściu z instrumentu robi swoje...

Natomiast nie uprawiaj proszę dysinformacji. Metalurgia ostatnimi czasy zrobiła się dość drogą dziedziną. We wszystko pakują najtańsze słabej jakości stopy z odzysku... pordzewiały blaszak z lat 70siątych brzmi słyszalnie znacznie lepiej niż jego współczesny odpowiednik. Tak więc jest różnica w brzmieniu a jak jej nie słyszysz to przynajmniej w wykonaniu i trwałości mostków Hipshot, ABM, ETS, Badass itd wykonanych z najwyższej jakości materiałów i chińczyków sun coś tam czyli no name... Chińczycy potrafią zrobić również świetne wyroby tylko sygnowane logiem i pod wyśrubowaną specyfikacje zamawiającego są znacznie DROŻSZE, a te z katalogu sun mają być taniutkie do budżetowych basów... te mostki owszem są ładne tylko co z tego jak po pół roku zaczyna od nich odpadać chrom wyrabiają się bardzo szybko i nie przenoszą dobrze drgań....

Może zawęź do kilku punktów z czym konkretnie się nie zgadzasz, to postaram się podjąć tą dyskusję. Ogólnikowo to możemy co najwyżej poprzeszczekiwać się wzajemnie - a po co?
Co do Twoich opinii - posiadam mostek Sung-Il BB001 od 7 lat w Squierze - nic się nie wyrobiło, chrom w pierwszorzędnej kondycji, brzmienie po wymianie tej blaszki imitującej mostek znacznie się poprawiło. Co więcej - mostek zaproponował mi swego czasu kolega, który jako pierwszy zamienił oryginalny most w staruszku Fendera.
Osobiście, trzymając w ręku mostek Hipshot A i Sung-Il BB105 mam wrażenie jakoby kraj produkcji był zgoła odmienny dla obydwu (sugerując się wykonaniem).

Mam wrażenie, że to jednak Ty starasz się zbudować wokół siebie famę wyroczni... Zamiast tracić czas na potok słów idź śladem Mateusza i pokaż co i jak w drodze prostego eksperymentu...

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości