Chciałbym się trochę pochwalić i zaprezentować wam trzy prototypy basówek wyprodukowanych pod naszą marką "BUZZ".
Na nazwę zdecydowałem się ponieważ zainspirowałem się wyglądem naszych gitar po złożeniu. Mocno barwione na żółto gryfy + czarny binding i markery - osa jak nic Do tego wiosła są brzmieniowo bardzo jasne i warczą jak przelatujący obok ucha szerszeń. Wcześniej była trochę inna koncepcja i nawet miałem już zrobione kalkomanie i pomalowane głowki - musiałem szlifować i robić jeszcze raz
Także zostaje BUZZ
Nazwy modeli będą wychodzić od insektów.
Na ten moment:
Precel z klonem- Hornet
Jazz Bass z klonem- Wasp
W planach jest jeszcze Beetle i Dragonfly itp
Drewno z których wykonane są basówki pochodzi z Japonii i tam też jest wycinane frezarką 3D na nasze zamówienie.
Korpus to olcha, gryfy natomiast wykonane są z klonu. Wszystkie gryfy mają profil Jazz Bassa, progi medium jumbo i siodełko wykonane z kości. Szerokość przy siodełku to ok. 38mm.
Drewno jest pokryte twardym sealerem, a na niego położony jest cienki lakier nitro - jak w Fenderach z lat 70tych. Zajmuje się lakierowaniem od ok. 5 lat i taka konfiguracja brzmieniowo wg. mnie najlepiej brzmi - dużo żywej góry, która nie kuje w uszy. Piękny dynamiczny środek i zwarty szybki dół. Świetna baza - reszta już zależy od przetworników, które w odpowiedni sposób nam wyeksponują tą żywą górę.
Wychodzę z założenia, że bardziej uniwersalna basówka to taka, która ma wszystkiego "dużo", górę można zawsze dostosowac na przedwzmacniaczu, a jeśli góra jest po prostu nie ma to podbicie jej na preampie tylko doda tępego plastiku.
Osprzęt w gitarach:
-Duże ciężkie klucze typu revers
-Mostek Omega/Badass lub Gotoh vintage spiral
-Gniazdo Gotoh
-Potencjometry CTS
-Kondensator Orange Drop
-Okablowanie w materiale
-Płytka MIJ 3ply czarna lub tortoise shell/mint green
-Każda gitara jest wyekranowana
Pikapy:
Złoty Precel - japoński pikap alnico z fioletowym uzwojeniem i przewodach w materiałowym oplocie - bardzo jasny i agresywny
Czarny Precel -Fender Original 62 - trochę ciemniejszy i tłustszy pikap na alnico z fioletowym uzwojeniem i materiałym oplotem
Jazz: Fender Original 62 - również alnico, fioletowy oplot i przewody w materiale.
Czerwony precel wykończony w cukierkowym czerwonym lakierze metallic w wydaniu light relic - patyna na osprzęcie - delikatne ślady użytkowania i charakterystyczne nitro crackle.
Czarny precel to gruby 400um brokat, a na nim ciemnografitowy metallic - w zależności od światła kolor się mieni w różny sposób - ciężko to pokazać na zdjęciach, polecam obejrzeć na żywo, jedno z najfajniejszych wykończeń jakie zrobiłem na gitarze.
Złoty precel to złoty brokat w wersji perłowego pryzmatu - w zależności od światła mieni się na biało/ żółto / zielona perła.
Próbki:
HORNET nagrany mikrofonem:
https://youtu.be/myWw-CSsjdE
HORNET nagrany w linie:
https://youtu.be/vmZaVe8P7eE
WASP nagrany mikrofonem:
https://youtu.be/FTwlR8nE9O0
WASP nagrany w linię:
https://youtu.be/29A3AJaM6ho
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...1408377334 roboczy cennik
Na nazwę zdecydowałem się ponieważ zainspirowałem się wyglądem naszych gitar po złożeniu. Mocno barwione na żółto gryfy + czarny binding i markery - osa jak nic Do tego wiosła są brzmieniowo bardzo jasne i warczą jak przelatujący obok ucha szerszeń. Wcześniej była trochę inna koncepcja i nawet miałem już zrobione kalkomanie i pomalowane głowki - musiałem szlifować i robić jeszcze raz
Także zostaje BUZZ
Nazwy modeli będą wychodzić od insektów.
Na ten moment:
Precel z klonem- Hornet
Jazz Bass z klonem- Wasp
W planach jest jeszcze Beetle i Dragonfly itp
Drewno z których wykonane są basówki pochodzi z Japonii i tam też jest wycinane frezarką 3D na nasze zamówienie.
Korpus to olcha, gryfy natomiast wykonane są z klonu. Wszystkie gryfy mają profil Jazz Bassa, progi medium jumbo i siodełko wykonane z kości. Szerokość przy siodełku to ok. 38mm.
Drewno jest pokryte twardym sealerem, a na niego położony jest cienki lakier nitro - jak w Fenderach z lat 70tych. Zajmuje się lakierowaniem od ok. 5 lat i taka konfiguracja brzmieniowo wg. mnie najlepiej brzmi - dużo żywej góry, która nie kuje w uszy. Piękny dynamiczny środek i zwarty szybki dół. Świetna baza - reszta już zależy od przetworników, które w odpowiedni sposób nam wyeksponują tą żywą górę.
Wychodzę z założenia, że bardziej uniwersalna basówka to taka, która ma wszystkiego "dużo", górę można zawsze dostosowac na przedwzmacniaczu, a jeśli góra jest po prostu nie ma to podbicie jej na preampie tylko doda tępego plastiku.
Osprzęt w gitarach:
-Duże ciężkie klucze typu revers
-Mostek Omega/Badass lub Gotoh vintage spiral
-Gniazdo Gotoh
-Potencjometry CTS
-Kondensator Orange Drop
-Okablowanie w materiale
-Płytka MIJ 3ply czarna lub tortoise shell/mint green
-Każda gitara jest wyekranowana
Pikapy:
Złoty Precel - japoński pikap alnico z fioletowym uzwojeniem i przewodach w materiałowym oplocie - bardzo jasny i agresywny
Czarny Precel -Fender Original 62 - trochę ciemniejszy i tłustszy pikap na alnico z fioletowym uzwojeniem i materiałym oplotem
Jazz: Fender Original 62 - również alnico, fioletowy oplot i przewody w materiale.
Czerwony precel wykończony w cukierkowym czerwonym lakierze metallic w wydaniu light relic - patyna na osprzęcie - delikatne ślady użytkowania i charakterystyczne nitro crackle.
Czarny precel to gruby 400um brokat, a na nim ciemnografitowy metallic - w zależności od światła kolor się mieni w różny sposób - ciężko to pokazać na zdjęciach, polecam obejrzeć na żywo, jedno z najfajniejszych wykończeń jakie zrobiłem na gitarze.
Złoty precel to złoty brokat w wersji perłowego pryzmatu - w zależności od światła mieni się na biało/ żółto / zielona perła.
Próbki:
HORNET nagrany mikrofonem:
https://youtu.be/myWw-CSsjdE
HORNET nagrany w linie:
https://youtu.be/vmZaVe8P7eE
WASP nagrany mikrofonem:
https://youtu.be/FTwlR8nE9O0
WASP nagrany w linię:
https://youtu.be/29A3AJaM6ho
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...1408377334 roboczy cennik