Liczba postów: 2194
Liczba wątków: 11
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
1
05-20-2010, 04:34 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-20-2010, 04:35 PM przez unclefucker.)
Po coś ten mostek wymyślono, wiec równica miedzy nimi jest, może subtelna, ale jest. Wydaje mi się, że bardziej to słychać po podłączeniu do wzmaka. Mimo to jednak zostanę przy klasycznym mostku, z tak wiekowym instrumentem chyba nie ma co kombinować. Sam się obroni.
edit..paka
hehehe wygrałeś !
Paskudnie wyglada z badassem. Dzięki Wujku, utwierdziłeś mnie w przekonaniu żeby w moim wieśle nie ruszać mostka, tylko zostawić oryginalny...
Liczba postów: 402
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
05-20-2010, 05:47 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-20-2010, 05:47 PM przez jabłecznik.)
Badass to jest to Ale bardziej to czuć na żywo niż słychać w słuchawkach.
@Mizol - No i masz rację, mniej więcej mi o to chodziło
Mazdah napisał(a):Instrument powinien dawać "kopa" za każdym razem kiedy go bierzesz do ręki. Nie tylko kiedy go po raz pierwszy rozpakowujesz z pudła albo przez pierwszy tydzień-dwa-miesiąc-rok grania. Jeśli możesz przejść obojętnie obok wiosła wiszącego na ścianie/stojącego na stojaku, to znaczy, że coś jest nie tak.
Ściągam sprzęt z Usa. Info na pw.
Liczba postów: 906
Liczba wątków: 37
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
Mam mosiężne siodełko w Corcie i Gmrze i nie zmieniałbym na plastikowe, ale w Musicmanie też bym nie zmieniał na mosiężne.
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
(05-20-2010, 05:54 PM)crazy napisał(a): Mam mosiężne siodełko w Corcie i Gmrze i nie zmieniałbym na plastikowe, ale w Musicmanie też bym nie zmieniał na mosiężne.
Dlaczego ?
Liczba postów: 1262
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
1
bo w MM to tylko plastik na kość można...ja inaczej tego nie widzę i nie słyszę
...mO_Om...
Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał..."
Liczba postów: 19435
Liczba wątków: 50
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
21
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Piekne a i gra bardzo ale to bardzo zacnie
Liczba postów: 906
Liczba wątków: 37
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
(05-20-2010, 06:23 PM)Bassman:) napisał(a): (05-20-2010, 05:54 PM)crazy napisał(a): Mam mosiężne siodełko w Corcie i Gmrze i nie zmieniałbym na plastikowe, ale w Musicmanie też bym nie zmieniał na mosiężne.
Dlaczego ?
Bo bym się bał że spierdole porządne brzmienie
Fender Jazz Bass Deluxe FMT5 => MM Stingray5 => Cort GB5 Custom => Aguilar TH700 + PTC Audio Lil'B 115 + 112
czy zamontowanie tego w basie leworęcznym to będzie jakiś kłopot ? pytam się was bo mój lutnik będzie dopiero we wtorek dostępny
Na moje oko nie powinno być większych kłopotów a w moim Ibanezie Blazerze to powinno raczej wyjść na dobre wymiana 30 letniego plastiku na mosiądź
Zenek_Spawacz
Unregistered
Calkowite zawieszenie struny na hebanie daje nieslychany krysztal... Sam probowalem we fretlessie ale widzialem i slyszalem eksperymenty niemieckich lutnikow w progowcach . Fantastyczne efekty
Liczba postów: 2419
Liczba wątków: 36
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Zenek rozwiń myśl, a właściwie to bym prosił o porównanie mosiądz vs. heban.
Liczba postów: 393
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Różnice między siodełkiem platikowym a mosiężnym zostały już opisane.
A jak to wygląda w przypadku grafitu (vs plastik)?
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
(05-20-2010, 04:24 PM)paka napisał(a): (05-20-2010, 04:10 PM)unclefucker napisał(a):
[*]
gratuluje...
a jak od dwuch lat pierdole na forum, że jazzbass z badassem brzmi lepiej to mędzą, że się sadzi i mądrzy a tu proszę... jednak
jeszcze z rok minie i pewnie płytkę odkręcisz
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 568
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
1
Alfik - unclefucker napisal, ze wrocił do zwykłej fenderowskiej blaszki... ;/
|