10-08-2013, 12:04 PM
Alfik - do dobrych produktów Warwicka dorzuciłbym jeszcze czerwone nikle. Zakładam na grania i nie ma zdrady, stosunek ceny do jakości jest super.
Przykłady zajebistego brzmienia basu
|
10-08-2013, 12:04 PM
Alfik - do dobrych produktów Warwicka dorzuciłbym jeszcze czerwone nikle. Zakładam na grania i nie ma zdrady, stosunek ceny do jakości jest super.
10-08-2013, 12:06 PM
panowie załóżmy ku temu nowy wątek będzie się działo! a zajebiste brzmienie http://www.youtube.com/watch?v=U3d8HlSUAE4
Tommi napisał(a): Melanż, laski, kąpiel w kasie Brylant napisał(a): Jak człowiek dojrzeje, to wie ze poza vol mu nic więcej nie potrzebaaktualnie: https://moontoy.bandcamp.com dawniej: http://muhuisland.bandcamp.com
Znowu:
A próbując ratować zacny temat. O ile ostatnie dokonania muse mnie ani grzeja ani chłodzą, o tyle pierwsze 3 płyty uwielbiam. P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
10-08-2013, 12:32 PM
(10-08-2013, 12:10 PM)Doman napisał(a): Znowu: Mam dokładnie tak samo Małżonko 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
10-08-2013, 12:32 PM
(10-08-2013, 12:32 PM)Basstard napisał(a):(10-08-2013, 12:10 PM)Doman napisał(a): O ile ostatnie dokonania muse mnie ani grzeja ani chłodzą, o tyle pierwsze 3 płyty uwielbiam. Jak posłuchałem tego zrozumiałem, że rockandroll nie umarł: 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
10-08-2013, 12:39 PM
Ooo, jeden z najwcześniejszych ich numerów Ale wg mnie Bellamy jeszcze nie za bardzo wtedy umiał śpiewać... Choć od samego początku grali super.
10-08-2013, 01:06 PM
No nie wiem, po prostu nie trafia do mnie nowe Muse, tak jak do Ciebie brzmienie Warwicków.
Coś juz mi na black holes nie switało, a Resistance juz w ogole nie weszło. Gusta. Co nie zmienia faktu ze muzyke robią w 100% profi. I na kazdej plycie orgia dla bassmanów. P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
10-08-2013, 01:11 PM
Jestem w pracy i nie moge podlinkowac Alice in Chains oraz utworu Stone. Prosba adminow o uczynienie tego albo kogos do podeslania kodu na PW.
A jaki bas zostal uzyty w tym nagraniu?
10-08-2013, 01:13 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2013, 01:14 PM przez Zbychoo.)
http://www.youtube.com/watch?v=9KmYFY5oOvM proszę bardzo. zdecydowanie zajebiste, trochę w tą strinęidzie bass z mojej epki
a od basu bardziej mnie interesuje backline Tommi napisał(a): Melanż, laski, kąpiel w kasie Brylant napisał(a): Jak człowiek dojrzeje, to wie ze poza vol mu nic więcej nie potrzebaaktualnie: https://moontoy.bandcamp.com dawniej: http://muhuisland.bandcamp.com
10-08-2013, 01:17 PM
10-08-2013, 01:34 PM
(10-08-2013, 01:17 PM)OMSON napisał(a): Warwick: Jesteś w 100% pewny że cała płyta była nagrywana na Warwicku? To co w studiu często związku nie ma z żadnymi edorsmentami czy graniem lajw. Groza dużo numerów na płycie Damiana Ukeje nagrywał na Fenderach, a jest endorserem Mayo. Tu też NIBY Warwick. ALE klip to jedno, a NAGRANIE to drugie.
10-08-2013, 01:38 PM
herp:
http://sheponbass.co.uk/blog/interview-j...ckman.html http://basscity.eu/thread-46-post-343719.html#pid343719 :* P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A
10-08-2013, 01:42 PM
THX Doman, nie było pytania
(10-08-2013, 01:34 PM)herp napisał(a): Jesteś w 100% pewny że cała płyta była nagrywana na Warwicku? To co w studiu często związku nie ma z żadnymi edorsmentami czy graniem lajw. Groza dużo numerów na płycie Damiana Ukeje nagrywał na Fenderach, a jest endorserem Mayo. Gwoli wyjaśnienia - nigdy nie miałem umowy na wyłączność i nigdy bym takowej nie podpisał. Zresztą deal który miałem lata temu upłynął. Od zawsze nagrywam na bardzo różnych instrumentach - tutaj akurat wg. wytycznych producenta przywiozłem to co konkretnie sobie zażyczył. To zupełnie normalne i jak ktoś mówi, że nagrywa tylko i wyłącznie na swoim sygnowanym czymśtam to patrzyłbym na to z przymrużeniem oka - no chyba, że robi wyłącznie autorskie rzeczy i ma w jakiś sposób unikalny sound pt. Jeff Berlin. Swoją drogą pierwsze w życiu nagranie studyjne wykonałem na starym fenderze, dopiero potem coś poszło nie tak) |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|