07-10-2011, 09:35 PM
(07-10-2011, 09:10 PM)Rumcayz napisał(a):(07-10-2011, 08:56 PM)Alfik napisał(a):(07-10-2011, 08:55 PM)Rumcayz napisał(a):(07-10-2011, 08:42 PM)Alfik napisał(a): ale wiesz jeśli chodzi o metal ja jednak lubię najbardziej sound tego Pana... Trzy gitary się mieszczą w miksie bez problemu... ktoś wymyślił jakiś aranż kontrapunkty...
To się przyczepię tylko, że akurat wtedy Maideni grali na dwie gitary
Trzecia jest dopiero od Brave New World
Racja ale na brave też wszystko zapierdala, że aż miło
Owszem, jeśli o miks instrumentów chodzi to jest świetnie
Ale dla mnie zdecydowanie za głośna jest, clipping wierci dziurę w uszach momentami ;c
A szkoda, bo świetna płyta
Z tego co widzę to muzycznie wolisz bardziej klasyczne (orkiestrowe?) podejście do tworzenia, zgadza się?
OMSON - wiem że to żadna innowacja, ale chcę tym razem u siebie to zastosować Na zasadzie: dźwięk z paczki która stoi w jednym pomieszczeniu + sygnał z linii + ścieżka w tym samym momencie nagrywana przeze mnie stojącego w pokoju z mikrofonem przy gitarze
EDIT:
Oooo Rancid <3 Swego czasu słuchałem, wielbiałem ścieżki basu
Z nagrywaniem basu akustycznie przez mikrofon uważajcie... znakomicie się to wszystko rozfazowuje chyba, że macie bardzo doświadczonego realizatora.... Nie możesz się ruszyć nawet o parę milimetrów bo fazę szlak trafi a efekt zbliżeniowy zmieni ci dół w nagraniu, gdzie go postawisz... jaki mikrofon i jaki preamp - musiałby być badzo drogi i dobry aby nie szumieć (choć przy tej głośności szumy otoczenia i przesłuch z słuchawek (zwłaszcza Click) mają znaczenie... Generalnie jest to metoda nagrywania z cyklu zróbmy inaczej niż inni bo jesteśmy zajebiści i musimy być inni... pokażemy im...
Nagrywałem tak wiele razy walki godziny walki z setupem i praktycznie nigdy ślad mikrofonu nie zostawał w miksie...
Ale próbować można...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor