(07-11-2011, 10:20 PM)Rumcayz napisał(a):(07-11-2011, 10:15 PM)ralf-p napisał(a):(07-11-2011, 10:13 PM)Alfik napisał(a):(07-11-2011, 10:03 PM)jetofuj napisał(a): Ale to właściwie jest przesterowana końcówka?
rozkręcona przesterowana końcówka daje znacznie lepsze rezultaty brzmieniowe niż popierdywanie preampu. Jak nagrywasz lampowca to zawsze master na 100% inaczej będzie brzyczał jedynie...
master na 100% w ampegu svt ?ło żesz karwasz barabasz
A tam barabasz
Skręcasz gain na 1\100 i może nie rozwalisz ściany na przeciwko
EDYTA WRÓĆ:
W SVT... o kurwa
o żesz w morde, tam jest jedna gałka od głośności...
Nie chcialbym być w promieniu 500metrów
Widać że się koledzy nie za bardzo znają na konstrukcjach klasycznych... w SVT nie ma master volume (jest na stałe na 100%) jest tylko gain... tak samo jak w większości starych marshalii Hiwatów (klasyczne DR103 miały Master - którzy praktycznie wszyscy użytkownicy przekręcali do oporu

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)