(10-26-2011, 07:59 PM)groza napisał(a): Chopie zrób eksperyment. Przed toneportem wepnij dobrej jakości booster - u mnie pod ma bardzo niską czułość i bas z emg wpięty prosto w niego to jakieś robaczki które ledwo widać na wykresie. Jak się nie da inaczej to trzeba zgłośnić - ślad zupełnie inaczej działa jak na dzień dobry jest nagrany z dobrą dynamiką i głośnością.
Oczywiście takim sposobem nie zabrzmi się dobrze, nie ma szans - ale dynamika nagrania będzie zupełnie inna i warto potem w studiu też na to uważać. Niby można pluginem dodać 348db gainu, ale to kompletnie nie to samo. Ogólnie im lepiej ma być, tym więcej trzeba NAGRAĆ a nie WYKRĘCIĆ po fakcie.
Miks i mastering to narzędzia którymi nic nie da się poprawić za to dużo można spiepszyć o czym zapomina 90% muzyków
Jeśli nagrywasz twoje brzmienie musi być na 95 procent finalne i zajebiste bo lepsze po nagraniu nie będzie.
I błagam nauczcie się dzielić pasma bo w tej chwili gitary brzmią jak szum biały i nie ma miejca na nic.
Groza ma racje... ja przed wejściem w przetworniki jak tylko sie da nagrywam sound już wykręcony po eq kompresji i masie drogich zabawek analogowych ale jeśli weźmiesz choć prosty dorby buster który doda nieco kompresji i wysyci w harmoniczne sygnał to nie będziesz potrzebować pluginów które mogą go tylko zniszczyć.
SM57 kosztuje pare stów zamiast symulacji nagrajcie prawdziwe piece jak nie wiecie jak mogę wam podpowiedzieć będzie 3 razy lepiej. Ampeg ma wyjście DI też można je wykorzystać i będzie mięsa więcej. A to że prywatnie zamiast spectora wolałbym w tej muzie np ESP albo GL nie ma znaczenia, bo ze Spectora przy graniu kostką można wyciągnąć sporo gratami - patrz pantera...
odrobina analogu i będzie dużo lepiej - od kręcenia wirtuanymi gałkami dużo się o brzmieniu nie nauczycie
Jakby co oferuje przynajmniej telefoniczną pomoc z cyklu gdzie mikrofon postawić
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)