11-29-2011, 05:10 PM
(11-27-2011, 12:30 PM)Kowal napisał(a): Dokładnie ten sam
Do mojej szkoły przychodzą najbardziej dla Radka Skłodowskiego, ma tytuł eksperta od Pro Toolsa, póki co jest jedyny w tej części europy... potężny łeb i ucho. Dużo wiedzy, począwszy od biologii (budowa ucha chociażby) poprzez fizykę (wchujdurzo) i praktykę w studio radiowym, nagraniowym, później jeszcze w telewizorni i filmach. Jest też okazja by popracować przy filmach, wiadomo - najpierw praktyka jako tyczkarz czy inny pionek, ale to już jakaś furtka by zostać i robić przy tym dalej.
Edith (odpowiedź na poniższe):
Wszędzie Pro Tools, w pip stanowisk z MBoxami a w studio głównym stoi cały HD z tą zajebistą bajerancką konsolą co same suwaki latają
Radek Skłodowski był ostatnio moim astystentem, gdy miksowałem muzykę do Bitwy Warszawskiej 1920 w dolby digital na WFD. Nie chciał bym pracować z kimś innym. Świetna znajomość sprzętu, słuch, wiedza i kultura pracy. Dobrze, że macie takiego wykładowce.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)