(11-30-2011, 02:58 PM)Gandzialf napisał(a): Alfiku! Pytanie z czystej ciekawości: Czy mając wpływ na kompletnie wszystko, włącznie z ingerencją w używane podczas nagrania instrumenty (oczywiście pomijając indywidualne umiejętności muzyków i pomysł na aranż), zrealizowałbyś lepiej płytę Limp Bizkit?
Pytanie z podtekstem z cyklu jak śmiesz krytykować Genialne nagrania z kaliforni zrobione za milion dolarów skoro jesteś z zapyziałej Polski... Co chcesz usłyszeć...
Lepiej wg kogo??? Pominę podtekst i postaram Ci się rzeczowo odpowiedzieć.
Gandzialf - przyjeżdza do mnie min Dean Brown - gitarzysta Marcusa Millera nagrywać solówki na swoje płyty i kwartety smyczkowe...- może to zrobić gdziekolwiek na świecie i z kimkolwiek. Twierdzi, że moja praca, słuch i umiejętności nie odbiegają jakoś od czołówki kolesi pracujących za wielką wodą... Pracowałem z szeregiem gwiazd zagranicznych: Randy Brecker, Henry Mccallough, Steve Logan z resztą nie o to chodzi by teraz świecić co to i z kim to. Nagrywam najlepsze polskie orkiestry symfoniczne na potrzeby filmów i uwierz mi, że to troszkę poważniejsza i odpowiedzialniejsza robota niż zespół rockowy. Gdzieś tam te nagrania są doceniane. Na brak pracy odpukać póki co nie narzekam. Tak więc sądzę, że pod względem technicznym nagrał bym to na pewno nie gorzej - nie mam kompleksów. Co do miksu - kwestia jak dużo czasu mógłbym poświęcić na zapoznanie się z odsłuchami i sprzętem w miejscu w którym było to miksowane - ktoś kto pracuje tam wiele lat z pewnością zrobił by to sprawniej. Osłuchanie się z miejscem i wydobycie soków ze sprzętu zajmuje mniej więcej rok i po takim czasie dopiero mogłbym się podjąć odpowiedzianego miksu, inaczej byłby prawdopodobnie poprawny ale bez efektu wow i nie sądzę abym był z niego zadowolony. Reżyserka w Piasecznie jeśli chodzi o wyposażenie sprzętowe jest napewno w pierwszej piątce (Alvernia, Sound and More, studio Preisnera, Recpublica) ale to nie ten pułap co LA
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



