03-24-2012, 11:32 PM
(03-24-2012, 11:03 PM)artur napisał(a): Jest o kilka klas lepiej bo nowy basita śmiga na Wacku delfinie, kostką po przesterach. Wzmaki EBS (jak nie Hellborg już?) poprzedni basista leciał na jakiś ibanezach wysokich, nic kompletnie nie słychac.
Co do Ryana chyba nigdy nie dojdziemy do zgody
ja cenie sobie bardzo dobre jazzbasy - ale to droga impreza i do tego wnerwiają mnie ich pizgotliwe górne rejestry. Dlatego pewnie siedzie z basami woskowanymi.
taka buła?
http://www.youtube.com/watch?v=w8Z8tRy70dQ
no właśnie nie ma tej "pizgającej" górki i środka po którym jesteśmy w stanie dokładnie rozpoznać co gra. Wszystko inne słychać a bass ma najmniejszą prezencje co wg mnie w przypadku takiej muzy i wirtuoza jest niedopuszczalne. Gdyby grał na takim soundzie fusion w trio z saxem pewnie było by ok

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)