(03-26-2012, 02:28 PM)groza napisał(a):(03-26-2012, 02:14 PM)Burning napisał(a): ja mam problem z targaniem mojego half-stacka na gigi czasem, dlatego pomysł z 2ma zestawami upadł
Na żywo bez własnego akustyka który na prawdę ogarnia temat i zna materiał na wylot bym się nie porywał na to - nawet w studio zgrać dwa piece jest niełatwo, a co dopiero live.
Ewentualnie czysty bas di, brudny mikrofon (tak chyba robi braci braci?) ale to też nie do końca 5 minut roboty...
Masz racje trudna sprawa do ogarnięcia na żywo ale wykonalna. Dlatego wszystkim polecam własnego akustyka... mało to studentów łaknących doświadczeń - podejrzewam że zgodzili by się jeżdzić nawet za psie pieniądze aby się czegoś nauczyć - ja przynajmniej tak robiłem za młodu

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)