07-12-2010, 09:59 AM
@ groza
Po moich tekstach na basoofce zauważyłem raczej wzrost ilości pracy niż spadek. Dostaje też sporo maili i telefonów od ludzi, którzy coś tam zmienili pod moim wpływem w swoim sprzęcie lub graniu i dziękują mi za to bo twierdzą, że są z wiedzą i świadomością parę lat do przodu. Oczywiście inni mogą stwierdzić, że ponieważ generalnie nie lubię warwicka spectorów ani preampów to nie warto do mnie przychodzić... Cóż kij ma dwa końce...
Co zaś do umiejętności moich i Wojtka którego cenie... Oczywiście, że bez obrazy - rzecz gustu. On ma swoich klientów, ja mam swoich - czasami mamy wspólnych. Są ludzie, którzy twierdzą tak jak Ty jest sporo takich, którzy wręcz odwrotnie... Ty masz do mnie pretensje, że jadę po ludziach za sprzęt, inni mają pretensje do Wojtka, że jechał po ludziach jak oceniał nagrania demo w Estradzie i Studiu. On to robił w dobrej wierze - ja także. Można milczeć uśmiechać się do wszystkich i obśmiewać się z kolegami przy piwku jak to robi większość tej branży.
Twoje zdanie na temat olewania amatorów zabolało mnie szczególnie - bo właśnie przez NIE olewanie amatorów zacząłem cokolwiek pisać na forach... Robić cykliczne spotkania w S7. Z zawodowcami mogę sobie podać w studiu przy kawce i co ciekawe nasze zdania zwykle się pokrywają... a wytykanie moim zdaniem niezbyt udanych brzmieniowo konstrukcji to właśnie wytykanie owego słabego oświetlenia kadrów a nie krytyka gatunku...itp.
Czy ja gdzieś powiedziałem, że metal i metalowcy są do dupy??? Ludzie proszę was...
Jeśli wybrałeś inne studio bo przeczytałeś moje wypowiedzi na forach to wasza sprawa i ok... Tylko jeśli teraz wytykasz mi to (choć piszesz, że nie) - pamiętaj proszę, ze oceniasz moje umiejętności i podejście do sprawy ani nie pracując ze mną ani nawet nie spotkawszy się. Więc tak naprawdę ani nie wiesz jakie brzmienie byłbym w stanie z was wyciągnąć ani tego jakim człowiekiem jestem we współpracy...
jedna z moich ulubionych kapel metalowych na rozluźnienie
http://www.youtube.com/watch?v=2Ee2tnk46...re=related
Po moich tekstach na basoofce zauważyłem raczej wzrost ilości pracy niż spadek. Dostaje też sporo maili i telefonów od ludzi, którzy coś tam zmienili pod moim wpływem w swoim sprzęcie lub graniu i dziękują mi za to bo twierdzą, że są z wiedzą i świadomością parę lat do przodu. Oczywiście inni mogą stwierdzić, że ponieważ generalnie nie lubię warwicka spectorów ani preampów to nie warto do mnie przychodzić... Cóż kij ma dwa końce...
Co zaś do umiejętności moich i Wojtka którego cenie... Oczywiście, że bez obrazy - rzecz gustu. On ma swoich klientów, ja mam swoich - czasami mamy wspólnych. Są ludzie, którzy twierdzą tak jak Ty jest sporo takich, którzy wręcz odwrotnie... Ty masz do mnie pretensje, że jadę po ludziach za sprzęt, inni mają pretensje do Wojtka, że jechał po ludziach jak oceniał nagrania demo w Estradzie i Studiu. On to robił w dobrej wierze - ja także. Można milczeć uśmiechać się do wszystkich i obśmiewać się z kolegami przy piwku jak to robi większość tej branży.
Twoje zdanie na temat olewania amatorów zabolało mnie szczególnie - bo właśnie przez NIE olewanie amatorów zacząłem cokolwiek pisać na forach... Robić cykliczne spotkania w S7. Z zawodowcami mogę sobie podać w studiu przy kawce i co ciekawe nasze zdania zwykle się pokrywają... a wytykanie moim zdaniem niezbyt udanych brzmieniowo konstrukcji to właśnie wytykanie owego słabego oświetlenia kadrów a nie krytyka gatunku...itp.
Czy ja gdzieś powiedziałem, że metal i metalowcy są do dupy??? Ludzie proszę was...
Jeśli wybrałeś inne studio bo przeczytałeś moje wypowiedzi na forach to wasza sprawa i ok... Tylko jeśli teraz wytykasz mi to (choć piszesz, że nie) - pamiętaj proszę, ze oceniasz moje umiejętności i podejście do sprawy ani nie pracując ze mną ani nawet nie spotkawszy się. Więc tak naprawdę ani nie wiesz jakie brzmienie byłbym w stanie z was wyciągnąć ani tego jakim człowiekiem jestem we współpracy...
jedna z moich ulubionych kapel metalowych na rozluźnienie
http://www.youtube.com/watch?v=2Ee2tnk46...re=related
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor