(01-28-2013, 09:49 PM)bunialski napisał(a): No tak, ale podobno stosuje się gorszy klon do przykrycia palisandrem. Abtrahując nie jestem zwolennikiem tezy albo, albo. Klon czy palisander, każda opcja może być zajebista.
a skąd tym razem tą bzdurkę wytrzasnąłeś?
(01-28-2013, 09:30 PM)Basstard napisał(a): Posiadacze srebrnych samochodów są usprawiedliwieni jeżeli kupili używkę - w takim przypadku nie patrzy się na kolor tylko na stan
A brazylijski palisander chyba już nie jest dostępny z powodów "eko"...
Alfik - co sądzisz o pau ferro, które wielu wytwórców instrumentów używa z powodu braku dostępu do dobrego palisandru?
Teoretyczne w połowie drogi pomiędzy dobrym palisandrem a hebanem. Grałem na zaledwie kilku basach z Pau ferro. Część grała bardzo dobrze, cześć mocno tak sobie np seryjne sygnatury Pastoriusa.
Jeśli chodzi o fretlessa moje ulubione kombinacje to:
palisander + klasyczne single
heban + bartolini
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)