E tam, setup!
Drop-C bodajże, jakieś stare struny wyjęte z szafki:
http://www.youtube.com/watch?v=jbYhSYpQO4k
klekocze, ale nie miałem wrażenia by jakoś się majtały - dźwięk ładnie postawiony był jak dla mnie, z wyraźnym punktem w dole.
Choć to nie wszystkie basy umią. W si dropie warto zamiast C dać strunę H - zależ od instrumentu i od łapy też. Na niektórych basach faktycznie szybko bas przestaje grać, trzeba wtedy poszukać czegoś grubszego. Comodousa mam w H - .40 - .130 HEAD i jest ok, zestrajałem H do A w jednym numerze (na 130 i 125) i rzygało jak dla mnie bardzo fajnie. Niżej to się nie znam i nie widzę sensu, ale to rzecz gustu.
Jak Billy Gibbons gra kurwa na 7-36 a Dug na .95 to znaczy się, że wszystko można!
Drop-C bodajże, jakieś stare struny wyjęte z szafki:
http://www.youtube.com/watch?v=jbYhSYpQO4k
klekocze, ale nie miałem wrażenia by jakoś się majtały - dźwięk ładnie postawiony był jak dla mnie, z wyraźnym punktem w dole.
Choć to nie wszystkie basy umią. W si dropie warto zamiast C dać strunę H - zależ od instrumentu i od łapy też. Na niektórych basach faktycznie szybko bas przestaje grać, trzeba wtedy poszukać czegoś grubszego. Comodousa mam w H - .40 - .130 HEAD i jest ok, zestrajałem H do A w jednym numerze (na 130 i 125) i rzygało jak dla mnie bardzo fajnie. Niżej to się nie znam i nie widzę sensu, ale to rzecz gustu.
Jak Billy Gibbons gra kurwa na 7-36 a Dug na .95 to znaczy się, że wszystko można!
