05-12-2013, 09:10 AM
(05-08-2013, 07:45 AM)dr_kciuk napisał(a): Chodzi mi o jakość w tej klasie cenowej.W zasadzie jest to porównywalne z custom shopem fendera.Jestem zaskoczony bo nigdy nie miałem sadowskiego w ręku.Z tym preampem w sadowskich wykonano tani trick. Preamp jest boost only i samo jego włączenie w niektórych egzemplarzach powoduje delikatny boost. To zgodnie z zasadami psychoakustyki powoduje to, że odbieramy ten dzwięk jako lepiej brzmiący. Normalizacja głośności odbiera magię
Odnośnie preampu to oczywiście nie pogardziłbym regulacją środka.
Ale ,mimo jej braku ,i tak to pierwszy mój jazz który lepiej brzmi z preampem niż bez.Zajebiście klei.To ten paradoksam w sobie brzmi dobrze(ale nie genialnie w porównaniu ze starymi jazzami),ale w grze zespołowej pokazuje co potrafi.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



