05-21-2013, 03:09 PM
Co do lodówki: jeżeli nie o sound chodzi, to problem z lodówą pojawia się dopiero na zakręcie, na schodach.
Bo załadunek do/wyładunek z auta, transport po płaskim, załadunek na scenie jest O NIEBO wygodniejszy niż targanie paczki 4x10, ba - nawet 1x15. Na schodach we dwóch też niesie się lodówę DUŻO lepiej niż np 4x10.
Trochę problemów jest na zakrętach, ale generalnie obciążenie kręgosłupa przy transporcie lodówy jest znacznie mniejsze.
Miałem 810E, woziłem co tydzień na próby w Golfie hatchback. Pomocy potrzebowałem tylko na schodach i przy wejściu na próbownie (stopień i wąska futryna - trzeba było pakę podnieść i wnieść bokiem do kierunku jazdy
. Mniej męczenia niż mam teraz z jedną "15 
Soundowo - ja wolę miękkość lodówy. A jeszcze bardziej miękkość i atak 410HLF (na flatach w chwili ataku na struny HLFa ma fajniejszą odpowiedź). Ale co kto lubi
Bo załadunek do/wyładunek z auta, transport po płaskim, załadunek na scenie jest O NIEBO wygodniejszy niż targanie paczki 4x10, ba - nawet 1x15. Na schodach we dwóch też niesie się lodówę DUŻO lepiej niż np 4x10.
Trochę problemów jest na zakrętach, ale generalnie obciążenie kręgosłupa przy transporcie lodówy jest znacznie mniejsze.
Miałem 810E, woziłem co tydzień na próby w Golfie hatchback. Pomocy potrzebowałem tylko na schodach i przy wejściu na próbownie (stopień i wąska futryna - trzeba było pakę podnieść i wnieść bokiem do kierunku jazdy


Soundowo - ja wolę miękkość lodówy. A jeszcze bardziej miękkość i atak 410HLF (na flatach w chwili ataku na struny HLFa ma fajniejszą odpowiedź). Ale co kto lubi
