09-02-2013, 06:29 PM
(09-02-2013, 05:13 PM)Mateusz napisał(a): Próbki na YT się ludziom podobająI dostaje dużo wiadomości typu "Stary zajebiscie brzmi Ci ten bassman". I wydaje mi się, że każdy kto u mnie był i to słyszał nie powie złego słowa na tą paczkę, prawda? Może akurat w twojej sytuacji muzycznej się nie sprawdziła?
To jest wielka powolna ciężka paczka. Nie można grać za gęsto i za lekko, ani też za mocno. Mi się podoba w chuj. Potrafie z niej wydobyć zajebiste (moim zdaniem) brzmienie.
ten na kappach gra zupelnie inaczej niz na oryginalnych. Ma w chuj dołu (ale nie ma w ogóle tego najniższego), duuużo środka (szczególnie okolice 2-2,5k - fajne do kostki) góry nie ma ani kapeczkę.
Ten na CTS jest 1968 roku, z dołem jest bardzo oszczędnie, ale jest masa środka i piękna szklanka fenderowska. Bardzo dużo góry jak na 15".
Próbki wkrótce
Dodam, że to kompletnie nie jest uniwersalna paczka do grania wszystkiego i jakbyś chciał na tym grać jakieś popy na mostkowym singlu JB, albo slapować na musicmanie to faktycznie jest chujowa. Ale brzmienia precla granego kostką na tej pace nie zastąpisz niczym.
Moim zdaniem "obiektywnie" jest to bardzo kiepska paczka niezrównoważona w paśmie, bardzo kapryśna jeśli chodzi o pomieszczenia, dość małej mocy i sprawności w stosunku do gabarytów... nagrywałem je z musu kilka razy razem z bassmanem brzmiały po prostu bardzo słabo. Oczywiście ma "swój charakter" - doskonale się sprawdzi w stylizacji na tzw "polskie brzmienie lat 60siątych":
To jest grane na bassmanie...
Polskie radio i orkiestry wojskowe nagminnie kupowały ten wzmacniacz przez brak wiedzy tak więc, jak ktoś chce grać covery Orkiestry Polskiego Radia circa 71 to doskonały wybór.
Ja tam pozostane przy Hiwattach, Sound City, Marshallach i Ampegach i Acousticu oczywiście.
i myśle, że gdyby dać precla kilku ogarniającym temat muzykom i dać i do wyboru przy nagrywaniu
zestawy Hiwatta, Marshall, Sound City, Ampega, czy też acoustica i owego bassmana to statystycznie nikt by na nim nie zagrał jeśli estetyka nie wołała by o "brzmienie hipsterskie"
BTW te CTSy są poszukiwane przez ludzi grających na Stratocasterze, ponoć sam S R V na nich grywał.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



