11-29-2013, 05:32 AM
Jak wiadomo sprzęty potrafią się psuć a przesyłka w obie strony to w sumie wartość samych słuchawek.
Chcę się dowiedzieć jak to wygląda od kogoś kto miał taki przypadek bądź po prostu wie.
Niby coś wyczytałem na stronie że w przypadku zwrotu produktów powyżej 40 euro przesyłki pokrywa sklep ( o ile dobrze zrozumiałem) i podobnie w przypadku gwarancji bez ograniczenia od wartości tyle że jest jedno wielkie ale... Nie ma tam żadnej wzmianki odnośnie sytuacji gdy towar wysyła się pomiędzy różnymi krajami.
Chcę się dowiedzieć jak to wygląda od kogoś kto miał taki przypadek bądź po prostu wie.
Niby coś wyczytałem na stronie że w przypadku zwrotu produktów powyżej 40 euro przesyłki pokrywa sklep ( o ile dobrze zrozumiałem) i podobnie w przypadku gwarancji bez ograniczenia od wartości tyle że jest jedno wielkie ale... Nie ma tam żadnej wzmianki odnośnie sytuacji gdy towar wysyła się pomiędzy różnymi krajami.