01-30-2014, 11:05 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-30-2014, 11:11 AM przez mazdah.)
Tak samo było z Klystronami
Doskonały marketing:
Ludzie nie chcą kupować Maga, bo ma opinię sprzętu dla amatorów? Zróbmy Maga w innej obudowie i nazwijmy go inaczej!
Ludzie chcą czegoś bardziej ekskluzywnego niż ABM? Wsadźmy go w ładną, dużą skrzynię, nazwyjmy Klystron i sprzedajmy 2x drożej.
Klient musi dostać to, czego chce. Wczoraj gadałem z kumplem od sklepu muzycznego - klient nie chce kupić bębnów Taye. Klient chce kupić bębny Ludwig. I klienta gówno obchodzi jak gra Ludwig za 1900zł, po prostu nigdy nie słyszał o takim wynalazku jak Taye, a na Ludwigu grają jego idole.
Z tym że grają na Ludwigu za 11900 a nie za 1900.
Jak tak dalej pójdzie chłopaki ze sklepu chyba wycofają się z dobrych, niedrogich perkusji i zaczną sprzedawać tanie, markowe perkusje i wtedy interes zacznie się kręcić :/

Doskonały marketing:
Ludzie nie chcą kupować Maga, bo ma opinię sprzętu dla amatorów? Zróbmy Maga w innej obudowie i nazwijmy go inaczej!
Ludzie chcą czegoś bardziej ekskluzywnego niż ABM? Wsadźmy go w ładną, dużą skrzynię, nazwyjmy Klystron i sprzedajmy 2x drożej.
Klient musi dostać to, czego chce. Wczoraj gadałem z kumplem od sklepu muzycznego - klient nie chce kupić bębnów Taye. Klient chce kupić bębny Ludwig. I klienta gówno obchodzi jak gra Ludwig za 1900zł, po prostu nigdy nie słyszał o takim wynalazku jak Taye, a na Ludwigu grają jego idole.
Z tym że grają na Ludwigu za 11900 a nie za 1900.
Jak tak dalej pójdzie chłopaki ze sklepu chyba wycofają się z dobrych, niedrogich perkusji i zaczną sprzedawać tanie, markowe perkusje i wtedy interes zacznie się kręcić :/