09-04-2014, 05:17 PM
(09-04-2014, 05:02 PM)dr_kciuk napisał(a): Może słyszałeś jakieś wypierdziane.Albo ten starszy model z dziurami z tyłu.Te najnowsze 410 mnie się okrutnie podobają.
Lubie mese nawet bardzo, ale przy bezpośrednim porównaniu z Aguilarem niestety nie ma startu i brzmi dokładnie tak jak to Paka określił. Porównywałem 410 i 1x15 z kilkoma mesami i było nieźle ale jednak gorzej.
U Mroka jest stare 2x15 Mesy i to brzmi świetnie - bardzo agresywnie. Do metalowego klekotu wymarzona paczka.
Aguilar GS115 nie ma takiej skuteczności jak GS410 ani tak żywego wysokiego środka, ale jest to jedna z nielicznych 1x15, która świetnie brzmi stand alone nie tylko do miśków, ale też to nowoczesnego szybkiego grania.
W moim zestawie służy jedynie do dodawania podstawy w dole i prawdę mówiąc wolał bym po prostu 2 x GS410 niż GS210 + GS410 + GS115. Mam wrażenie, że dźwięk byłby jeszcze spójniejszy niż teraz.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)