Podaje sposób na nagranie dobrego "brzmienia perkusji"
1. Bardzo dobry perkusista
2. Bardzo dobre bębny - dobrane stylistycznie do oczekiwań brzmieniowych zespołu
3. Bardzo dobrze dobrane naciągi i sposób strojenia
4. Dobre pomieszczenie
5. Właściwe i ZGODNE ze stylistyką późniejszych miksów omikrofonowanie zestawu
6. Doskonała jakość toru akustycznego mikrofonów, preampów kompresorów i przetworników.
7. Doskonała aranżacja
8. Doskonałe brzmienie innych instrumentów - miks to naczynia połączone walący plastikową siarą na 2 kHz bas jest wstanie zniszczyć każde brzmienie bębnów podobnie jak np gitary z poda....
9. Dobry mikser starający się oddać stylistykę zespołu
nie spełnienie choć jednego z tych postulatów powoduje, że cytuję ...""zawsze" są problemy z brzmieniem perkusji"
Warstadt ma generalnie moim zdaniem dużo racji w tym co mówi.
@Yarzenioova - to, że Groza ma problemy z brzmieniem bębnów to (z całym szacunkiem) nie znaczy automatycznie, że wszyscy je mają.
Dodatkowo brzmienie ma się podobać artyście, (warunek artysta musi dysponować umiejętnościami i sprzętem, który to brzmienie zapewni) a nie "ogółowi", bo tak jak pisałeś wszystkim nie dogodzisz.
Mi np podoba się brzmienie garów na "Saint Anger" Mety (pomijając mastering oczywiście), a większość ludzi na to pluje..., że garaż.
1. Bardzo dobry perkusista
2. Bardzo dobre bębny - dobrane stylistycznie do oczekiwań brzmieniowych zespołu
3. Bardzo dobrze dobrane naciągi i sposób strojenia
4. Dobre pomieszczenie
5. Właściwe i ZGODNE ze stylistyką późniejszych miksów omikrofonowanie zestawu
6. Doskonała jakość toru akustycznego mikrofonów, preampów kompresorów i przetworników.
7. Doskonała aranżacja
8. Doskonałe brzmienie innych instrumentów - miks to naczynia połączone walący plastikową siarą na 2 kHz bas jest wstanie zniszczyć każde brzmienie bębnów podobnie jak np gitary z poda....
9. Dobry mikser starający się oddać stylistykę zespołu
nie spełnienie choć jednego z tych postulatów powoduje, że cytuję ...""zawsze" są problemy z brzmieniem perkusji"
Warstadt ma generalnie moim zdaniem dużo racji w tym co mówi.
@Yarzenioova - to, że Groza ma problemy z brzmieniem bębnów to (z całym szacunkiem) nie znaczy automatycznie, że wszyscy je mają.
Dodatkowo brzmienie ma się podobać artyście, (warunek artysta musi dysponować umiejętnościami i sprzętem, który to brzmienie zapewni) a nie "ogółowi", bo tak jak pisałeś wszystkim nie dogodzisz.
Mi np podoba się brzmienie garów na "Saint Anger" Mety (pomijając mastering oczywiście), a większość ludzi na to pluje..., że garaż.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)