Kupowałem w GC wiele razy i np na struny D'addario mają ceny rewelacyjne, cuda również się zdarzają, kupiłem z 6 czy 7 lat temy Yamahe TRB 1004 za 1800 zł, podczas gdy normalna cena byla chyba cos okolo 3k, kostki EBSa kupowałem taniej niż gdziekolwiek, kupowałem dla kolegów piece lampowe po nizszych niz wszedzie cenach ... w kazdym razie nigdy sie nie nacialem, az do pazdziernika, czy listopada ubieglego roku.
Chciałem kupić head i korzystajac z okazji, ze GC mialo na stronie "gwarancje najnizszej ceny" zglosilem sie do nich z linkiem do aukcji, gdzie inny sklep muzyczny sprzedawal na Allegro ten wzmacniacz taniej od GC i spytalem, czy dla stalego klienta zaproponuja w zwiazku z w/w gwarancja jakas korzystna cene. Odpowiedzi nie dostalem. Po dwóch dniach delikatnie ponowilem zapytanie i spytalem o powod braku odpowiedzi. Po kolejnych dwoch dniach otrzymalem odpowiedz, ze dystrybutor nie ma tych headow i ze beda za 2 tygodnie, podziękowałem, oraz dpisalem, ze zglosze sie za 2 tygodnie i tak tez zrobilem. Odpowiedzi nie otrzymalem do dzis, a po kilku dniach zamowilem w Thomannie
GC od jakiegos czasu ma nowego wlasciciela z tego co zauwazylem po danych do przelewów, wiec moze w tym tkwi zrodlo problemu, bo wczesniej obsługa byla wiecej niz wzorowa.
Chciałem kupić head i korzystajac z okazji, ze GC mialo na stronie "gwarancje najnizszej ceny" zglosilem sie do nich z linkiem do aukcji, gdzie inny sklep muzyczny sprzedawal na Allegro ten wzmacniacz taniej od GC i spytalem, czy dla stalego klienta zaproponuja w zwiazku z w/w gwarancja jakas korzystna cene. Odpowiedzi nie dostalem. Po dwóch dniach delikatnie ponowilem zapytanie i spytalem o powod braku odpowiedzi. Po kolejnych dwoch dniach otrzymalem odpowiedz, ze dystrybutor nie ma tych headow i ze beda za 2 tygodnie, podziękowałem, oraz dpisalem, ze zglosze sie za 2 tygodnie i tak tez zrobilem. Odpowiedzi nie otrzymalem do dzis, a po kilku dniach zamowilem w Thomannie
GC od jakiegos czasu ma nowego wlasciciela z tego co zauwazylem po danych do przelewów, wiec moze w tym tkwi zrodlo problemu, bo wczesniej obsługa byla wiecej niz wzorowa.