07-31-2015, 08:05 PM
(07-31-2015, 04:51 PM)hubertDRI napisał(a):(07-31-2015, 03:30 PM)groza napisał(a): Korpus śliczny, ale jakoś mię nie leży ta płytka czarna.
Zapomniałeś, że z płytką muliZwłaszcza dark tortoise.
Masz racje zwykle dark tortoise są z najmiększego materiału i najbardziej mulą. Vinage-ove z celuloidu są tutaj najgorsze.
Czym twardsza tym muli mniej. Zwłaszcza w stracie. Z seryjnych najtwardsza jest zwykle perłowa biała. Dobrze się też sprawdza twarda plexi ala Gilmour Waters signature. Zdecydowanie najmniej inwazyjne są drewniane ala maruszczyk. Na typowym MM po zdjęciu płytki po mimo wybitnie spłaszczającego dynamikę i barwę pickupu słychać zwykle poprawę na strunie E i H
p.s. w przeciwieństwie do Ciebie mówię poważnie i sprawdzałem te różnice. Są na poziomie różnic między np preampami NEVE a API, czy Millennia Media. Są ludzie, którzy wydadzą 10 000 pln dla tych drobnych różnic - często mają na koncie kilkadziesiąt wydanych i nagranych przez siebie płyt. W przypadku basu możesz mieć tego typu róźnice za 1/50 tej sumy.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



