07-22-2016, 04:47 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-22-2016, 05:48 PM przez Zenek Spawacz.)
Bo mam gowniana artykulacje. Mozna o wiele lepiej , staram sie poprawic ale to duzo pracy i efekty przychodza wolno...
Jeszcze co do mahoniu. Jest cala gama roznych rodzai z roznymi stopniami twardosci i sprezystosci. One rowniez brzmia roznie. Z jednej strony twarda andiroba a z drugiej cedrela . Oba gatunki sa normalnie juz poza typowymi mahoniami ale sa sprzedawane pod handlowa nazwa "Mahon". O ile z andiroby mozna zrobic gryf to cedrela juz sie na szyjke basowa nie nadaje. Miedzy tymi dwoma jest duzo posrednich gatunkow. Najlepiej jest dobierac drewno na sucho i dopiero pozniej dolozyc przetwornik. Powodem jest , ze same drewno brzmi roznie a picek obcina i "wyrownuje" sound , wszystko brzmi tak samo. Znajac charakterystyke przetwornika mozna "uwypuklic" te pasma , ktore preferuje drewno.
Jeszcze co do mahoniu. Jest cala gama roznych rodzai z roznymi stopniami twardosci i sprezystosci. One rowniez brzmia roznie. Z jednej strony twarda andiroba a z drugiej cedrela . Oba gatunki sa normalnie juz poza typowymi mahoniami ale sa sprzedawane pod handlowa nazwa "Mahon". O ile z andiroby mozna zrobic gryf to cedrela juz sie na szyjke basowa nie nadaje. Miedzy tymi dwoma jest duzo posrednich gatunkow. Najlepiej jest dobierac drewno na sucho i dopiero pozniej dolozyc przetwornik. Powodem jest , ze same drewno brzmi roznie a picek obcina i "wyrownuje" sound , wszystko brzmi tak samo. Znajac charakterystyke przetwornika mozna "uwypuklic" te pasma , ktore preferuje drewno.