(12-20-2016, 11:45 AM)Laylot napisał(a): Alfik... może tak jest, może nie.
Tak jest.
Wrażenie niższej mocy bierze się z faktu, iż aural w SWR wycina drastycznie okolice 200Hz.
Porównywanie cyfrowego TC z analogowym SWR to nieporozumienie.
Kolumny TC to nie jest product najwyższej jakości (spasowanie sprzętu w tym przypadku to mit)
SWR ma jedne z najlepszych DI na rynku. Na SWR REDHead które jest protoplastą twojego 550X nagrano jedne z najlepiej brzmiących płyt wszechczasów jeśli chodzi o bas. Marcus Miller - mówi Ci to coś? Jedynie Demeter ma lepsze DI. Jeśli DI brzmi kiepsko, to znaczy, że twój wzmacniacz jest zepsuty.
Arual enhancer nie szumi specjalnie sam z siebie (można problemu szumów pozbyć się całkowicie wymieniając pare scalaczków) tylko podbija ci szumy dość spore wychodzące z kiepskiego instrumentu z wybitnie kiepską elektroniką.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)