03-01-2013, 01:44 PM
Viking, pisz do Mazdaha, on na pewno podzieli sie wiedza w temacie Ampega
Ampeg B-HOOD
|
03-01-2013, 01:44 PM
Viking, pisz do Mazdaha, on na pewno podzieli sie wiedza w temacie Ampega
03-01-2013, 01:52 PM
A właściwie to był już szeroki temat poświęcony wariacjom na temat Ampeg SVT-III/3 Pro/nie Pro:
http://basscity.eu/thread-41-post-1872.html#pid1872
03-01-2013, 03:57 PM
Założony przeze mnie i który chyba nie do końca wyczerpał temat. Chyba czeka mnie downgrade z CL na 3pro, więc jakby ktoś był chętny to zapraszam. Przyjmę gotówkę i 3pro, albo jakiś bas i 3pro, albo paczkę i 3pro, w zamian roczny Classic w kejsie lub bez.
03-01-2013, 04:09 PM
Glupiscie, bedziecie plakac jeszcze za lampka.
Jak juz bede mial taka solidna potrzebe, to sobie kupie svt-3 i bede mial dwa
outreband.com
03-01-2013, 04:09 PM
(03-01-2013, 01:19 PM)elteha napisał(a):(03-01-2013, 11:30 AM)OMSON napisał(a): CL-ka mnie nie leży do ciężkiego łojenia prawdę powiedziawszy. Taka rozlazła jest (tzn zestaw CL+lodówa konkretnie ograłem - może z inną paczka byłoby inaczej...). Ja to bym mógł na tym pykać bluesa co najwyżej... To chyba dość popularne rozwiązanie stosowane przez Polskich muzyków grajacych ciężkie klimaty. Kurde ludzie wpadnijta na te bassturbacje;D Każdy ma inny gust, każdemu co innego sie sprawdza, ja jestem otwarty na nowe soundy. Kiedyś byłem fanem Di, a teraz kocham gruz z lampy. Alfik odradzał mi pakę bassmana a mi się spodobała zajebiście, mimo ze jest dokładnie taka "kiepska" jak Błażej mówił, ale w sumie fajne jej to mulenie i rozlany atak. Brzmi tłusto i zatyka się zajebiście.
Ja juz zaklepałem sobie ten kwietniowy weekend i jak diabeł da to przyjade, wezme swoje wiosla oczywiscie. Chetnie sobie poslucham roznych opcji, a i innych forumowiczow poznam.
outreband.com
03-01-2013, 05:28 PM
Ja rozumiem podpinanie sansa, jeśli używa się niskich ustawień Master w CL.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro. (02-28-2013, 05:02 PM)Alfik napisał(a):(02-28-2013, 04:51 PM)obserwacja napisał(a):(02-28-2013, 04:36 PM)Alfik napisał(a):(02-28-2013, 02:45 PM)OMSON napisał(a): Wrzucam fote moich ustawień pod HLF-kę, żeby uzyskać podmuch ale i przebijający się punch (EQ - on, ultra lo/ultra hi - on, gwizdek wpizdu-off): Błażeju. Tak się mądrzysz, a oto jakie ustawienie znalazłem dziś na Twoim preampie! Cała korekcja poustawiana w jakiś kosmiczny sposób, wszystkie guziki powciskane, nawet MUTE! Straciłeś w moich uszach. Bo ja gram i ustawiam sound uszami!
03-02-2013, 02:47 AM
(03-02-2013, 12:16 AM)WoWR napisał(a):Widzę, że Ktoś tu mały sabotażyk wykonał(02-28-2013, 05:02 PM)Alfik napisał(a):(02-28-2013, 04:51 PM)obserwacja napisał(a):(02-28-2013, 04:36 PM)Alfik napisał(a):(02-28-2013, 02:45 PM)OMSON napisał(a): Wrzucam fote moich ustawień pod HLF-kę, żeby uzyskać podmuch ale i przebijający się punch (EQ - on, ultra lo/ultra hi - on, gwizdek wpizdu-off): Tak przy takiej korekcji zdecydowanie potrzebny byłby mi guzik mute... By the way SVP PRO mam już chyba z 7 lat używałem go na 10tkach sesji i ani razu nie wykorzystałem eq graficznego... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Panowie, czy są tutaj użytkownicy serii portaflex? Zacząłem sukcesywnie odkładać pieniądze na nagłośnienie, do użytkowania na próbach i w domu. i zastanawiam się właśnie nad headem Ampeg PF 500 i jakąś paczką do tego, pewnie też PF.
Podłączam się do pytania kolegi gdyż na dniach chciałbym coś zakupić a 500 wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem, co prawda u mnie będzie chodziła z paczką GK 2x12
03-02-2013, 07:13 PM
motyx ma PF-500, ja mam PF-350. PF-500 brzmi nowocześniej, bardziej hajfaj, natomiast w PF-350 jest ten sam preamp co w SVT-Micro VR
03-02-2013, 07:40 PM
(03-02-2013, 06:03 PM)Kempes napisał(a): Panowie, czy są tutaj użytkownicy serii portaflex? Zacząłem sukcesywnie odkładać pieniądze na nagłośnienie, do użytkowania na próbach i w domu. i zastanawiam się właśnie nad headem Ampeg PF 500 i jakąś paczką do tego, pewnie też PF. PF500+Hartke XL410 i mi kompletnie przeszedł GAS na nagłośnienie. Może tylko paczkę bym zamienił na 4ohm, żeby było głośniej (ale ja gram prog metal więc się nie sugeruj)
03-02-2013, 08:19 PM
motyx, kup drugie 410XL
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|