11-06-2012, 06:39 PM
![[Obrazek: P1140374.jpg?t=1352223979]](http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/Mateusz_Piotrowski/LP%20master%20m%20triumph%20mij%201982%20cherry/P1140374.jpg?t=1352223979)
![[Obrazek: P1140379.jpg?t=1352223980]](http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/Mateusz_Piotrowski/LP%20master%20m%20triumph%20mij%201982%20cherry/P1140379.jpg?t=1352223980)
![[Obrazek: P1140446.jpg?t=1352223983]](http://i1226.photobucket.com/albums/ee416/Mateusz_Piotrowski/LP%20master%20m%20triumph%20mij%201982%20cherry/P1140446.jpg?t=1352223983)
Ciekawa pasywna elektrownia. Tak jak przeważnie widziałem takie dziwadła to użyteczne były może, ze dwa, trzy ustawienia.
POTY:
Vol neck
Vol bridge
Tone neck
Tone bridge
3way switch
2 Suwaki, które w zależnosci od ustawień gałek tone reagują w inny sposób
Przy rozkręconych tone na max mamy do wyboru brzmienie "szklanka" (szklista, metaliczna góra) albo "thump" - warczący górny środek i ciepłe brzmienie ogólnie. Można to ujać w ten sposób, że brzmienie jest agresywne, albo miśkowate, ale nie tak jakbyś skręcił gałkę tone do końca - góra jest... ale inna.
Przy skręconym tone na min jest standardowy zamulony sound jak w "normalnym" basie, albo znów nasz misiek, ale nieco inny, ma więcej dołu i inną górę.
Czekam aż dojdzie do mnie shm57 z thomanna i będe nagrywał;d