03-16-2016, 08:28 PM
Z tego co piszecie można wnioskować, że gruba kasa nie idzie wyłącznie na metkę ale za tą metką rzeczywiście coś idzie - spoko, tak powinno być.
Ok, jakość dźwięku - rozumiem. Jakość wykonania - rozumiem. Doskonale dobrana i zmontowana elektronika - rozumiem. Ale czy mam też rozumieć, że takich rzeczy o których piszesz Miklo nie jest się w stanie osiągnąć z basem za 3k? Bo w to mi jest już trochę trudniej uwierzyć.
Kurde, może to przenieść na jakiś osobny topic? Dla wszystkiego jebnę link do basu za 3 klocki co by nie było
http://restauracja-gitar.pl/portfolio-po...94-3000zl/
(03-16-2016, 04:16 PM)miklo napisał(a): Dla profesjonalnego muzyka prócz brzmienia i aspektów manualnych ważne są też na przykład takie cechy:
- odporność gryfu na zmiany temperatur i wilgotności - wiesz - profi muzyk podróżuje i bas nie może mu się rozwalić, bo deszcz spadł w okolicy - tutaj ważny będzie dobór drewa, jak było przechowywane, jak to do kupy złożyć (np. można zrobić z 3 kawałków klonu, z czego jeden odwrotnie ułożony itp)
- równe brzmienie na całym gryfie, w szczególności brak wilków
- równo brzmiące wszystkie struny, a nie np. H z innej bajki
I pewnie wiele innych, na które amator kupujący bas za 1500 czy nawet 3000 nie zwróci większej uwagi, bo bas ma pod łóżkiem, albo na stojaku i chodzi na próby 1-2 razy w tygodniu. I to wszystko.
Ok, jakość dźwięku - rozumiem. Jakość wykonania - rozumiem. Doskonale dobrana i zmontowana elektronika - rozumiem. Ale czy mam też rozumieć, że takich rzeczy o których piszesz Miklo nie jest się w stanie osiągnąć z basem za 3k? Bo w to mi jest już trochę trudniej uwierzyć.
Kurde, może to przenieść na jakiś osobny topic? Dla wszystkiego jebnę link do basu za 3 klocki co by nie było

http://restauracja-gitar.pl/portfolio-po...94-3000zl/